Hypsos en Telecoi pakken winkelleegstaand aan door etalages interactief te maken



Shopvertising zorgt voor 36 miljoen contactmomenten

Retailspecialist Hypsos en Telecoi, marktleider in de telecombranche, zijn een samenwerking aangegaan om leegstaande etalages op een unieke en ludieke manier interactief te maken. Met “Shopvertising” wordt een leegstaand pand omgezet naar een denkbeeldige winkel, waardoor potentiële huurders zich een beter beeld van de beschikbare locatie kunnen vormen en de winkelomgeving attractief blijft. Daarnaast worden de voorbijgangers door middel van het inzetten van bluetooth-, coupon- en sms-acties interactief betrokken bij de betreffende etalage. Bij de inzet van Shopvertising in 100 locaties verspreid over heel Nederland, worden gedurende 8 weken maar liefst 36 miljoen contactmomenten met passanten gegenereerd. Zie voor meer informatie www.shopvertising.nl of www.telecoi.nl.

Shopvertising
Shopvertising is een nieuw concept van retailspecialist Hypsos uit Soesterberg om de oplopende winkelleegstand terug te dringen. Met Shopvertising wordt een leegstaand pand omgezet naar een denkbeeldige winkel, waardoor de winkelomgeving voor het publiek aantrekkelijk blijft. Telecoi zorgt hierbij voor het inzetten van bluetooth-, coupon- en sms-acties, zodat de etalage interactief wordt.

Mobiele interactie
“Door middel van het inzetten van bluetooth-, coupon-, en sms-acties worden passanten direct betrokken bij de betreffende etalage en retailer. Te denken valt aan het ontvangen van een kortingscoupon op de mobiele telefoon waarmee men korting krijgt als men online wat koopt bij de betreffende retailer.”, aldus Ton Aries, mede-eigenaar van Telecoi.

Aantrekkelijke winkelomgeving
Door Shopvertising wordt de uitstraling van leegstaande panden omgezet naar een denkbeeldige winkel. Hierdoor kunnen potentiële huurders zich een beter beeld vormen van de beschikbare ruimte en is de kans groter dat de ruimte weer snel wordt verhuurd. Daarnaast ziet het leegstaande pand er niet verlaten uit en blijft de winkelomgeving prettig voor het winkelende publiek. Beheerders van retailvastgoed die hierin interesse hebben kunnen hun panden kosteloos en vrijblijvend aanmelden op de site van shopvertising.

36 miljoen contactmomenten
“Shopvertising wordt steeds voor een periode van 8 weken ingezet”, aldus Henk Schevers, retailadviseur bij van Hypsos. “Na die periode komt er een andere adverteerder of wordt de uiting volledig aangepast. Uitgaande van de vraag die er nu ontstaat naar Shopvertising zijn bij een inzet van 100 locaties verspreid over heel Nederland gedurende 8 weken, 36 miljoen contactmomenten met passanten te genereren. Bij 15 locaties met 3500 passanten gedurende 8 weken ontstaan al 2.5 miljoen contactmomenten.”

Hypsos is in staat om op korte termijn attractieve voorstellen voor een etalage-inrichting te maken. Zij verzorgen hiervoor volledige uitrol.

Over Hypsos
Hypsos is onderdeel van de Hypsos Group, een veelzijdige groep bedrijven gespecialiseerd in 3D-communicatie. Op het gebied van retail bedenkt, ontwerpt en realiseert Hypsos creatieve etalage-inrichtingen, Point of sale, winkelinterieur en visual merchandising. Voor meer informatie zie www.shopvertising.nl en www.hypsos.com.

Over Telecoi
Telecoi wordt door velen al bestempeld als “het best bewaarde geheim in de mobiele diensten”. Vanaf 1986 heeft Telecoi een indrukwekkende staat van dienst op weten te bouwen in de telecombranche en is marktleider in de Benelux. Het bedrijf heeft een eigen research en development afdeling. Tezamen met een uitgebreid dienstenpakket, bestaande uit mobiel internet, mobiele ticketing, bluetooth, gateways en paymentsystems biedt Telecoi bedrijven een one-stop-shop model om hen zo succesvol mogelijk te maken op het gebied van internet en mobiel. Telecoi heeft inmiddels mobile services geleverd aan o.a. Samsung, Ajax, ID & T, T-Mobile en Puma. Voor meer informatie zie www.telecoi.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: