iCentre optimaliseert klantcommunicatie met Massxess



(Persbericht) iCentre, Nederlands grootste en snelst groeiende Premium Reseller van Apple, gaat haar klant-communicatie optimaliseren met behulp van Massxess. Het multichannel communicatie platform van Massxess helpt iCentre haar verschillende klantcontact kanalen, zowel online als offline, efficiënter in te richten. Zowel het hoofdkantoor als alle 15 vestigingen van iCentre zullen met het communicatie platform van Massxess gaan werken. In totaal gaat het om 116 werkplekken,

Multichannel klantcontact
Als retailer met 15 fysieke winkels en één webshop is het van belang om de juiste balans tussen online- en offline communicatie te vinden. Niet alleen qua verkoop maar ook voor marketing, support en andere contactmomenten met de klant. Voor iCentre is het cruciaal dat klanten zelf kunnen kiezen via welk kanaal zij de organisatie willen benaderen: via de winkel, via de website, per e-mail, telefoon en/of via live-chat. Het IP Communication Contact Center (IP CCC) platform van Massxess biedt iCentre de mogelijkheid om vanuit één centraal platform klantcontacten via telefoon, chat, email, fax en SMS af te handelen.

Paul Poot, Financieel Directeur bij iCentre licht de keuze voor Massxess toe: “Door met alle vestigingen vanuit één communicatieomgeving te werken kunnen we efficiënter werken. Gesprekken met klanten worden, onafhankelijk van de locatie, direct aangeboden aan beschikbare medewerkers. Bovendien kunnen telefoontjes, emails, faxen, etc. vanuit één interface worden opgepakt. Met slechts één klik kunnen we een gesprek of bericht oppakken of initiëren. Met name voor de medewerkers van ons callcenter is dat bijzonder effectief en gemakkelijk. Maar ook intern kunnen we met de Unified Communications mogelijkheden van dit platform sneller en flexibeler communiceren‘.

Bob van Dam, Commercieel Directeur van Massxess is erg enthousiast over de samenwerking met iCentre: “Wij verzorgen al geruime tijd een deel van de inkomende telefonie van iCentre. We zijn erg verheugd dat wij hen nu ook van dienst kunnen zijn met onze outbound telefonie faciliteiten en de inrichting van andere klantcontactkanalen.”

Over iCentre:
iCentre is de grootste en snelst groeiende Premium Reseller van Apple in Nederland. Naast de webshop www.iCentre.nl heeft de organisatie 15 vestigingen in Nederland waar een compleet assortiment van Macs, iPods, iPhones, software en Apple accessoires verkijgbaar is. Daarnaast bedient iCentre de educatieve en zakelijke markt en heeft het een eigen technische dienst en helpdesk. Voor meer informatie zie www.icentre.nl

Over Massxess:
Massxess is specialist in bereikbaarheidsoplossingen.Naast selfservice- en IVR oplossingen, intelligente netwerk routeringen en een hosted contact center on demand platform levert Massxess ook 0800-, 0900- en 088 nummers en SMS diensten. Circa 500 nationale en internationale organisaties werken met Massxess om hun bereikbaarheid te verbeteren. Naast de techniek die Massxess in huis heeft en beheert, adviseert en begeleidt de organisatie bedrijven en instellingen bij de keuze, implementatie en integratie van bereikbaarheid- en communicatieoplossingen. Voor meer informatie zie www.massxess.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: