ICT Kalender wil meer naamsbekendheid en blijven innoveren



Amsterdam, december 2008

ICT Kalender bestaat deze maand een half jaar. De eerste paar maanden heeft het bedrijf veel ervaring opgedaan door de markt op verschillende manieren te bespelen. Kosteloos heeft ICT Kalender evenementen van bedrijven zoals Microsoft, IBM en Heliview op de site gezet. Zij heeft gesproken met belangrijke spelers in de markt en heeft op een laagdrempelige manier contact gelegd met haar afnemers. Momenteel werkt het bedrijf aan een duidelijke marketingstrategie voor het nieuwe jaar.

ICT Kalender werkt nauw samen met Deputy IT, een bedrijf dat websites ontwikkelt. Hierdoor kunnen nieuwe initiatieven snel worden doorgevoerd. Zo wordt het in het nieuwe jaar mogelijk evenementen in de spotlight te plaatsen. Innovatieve ontwikkelingen zoals de Kalender-widget, moeten leiden tot een verdere impuls. ICT bedrijven kunnen met de widget een mini-versie van ICT Kalender op hun eigen site embedden met geselecteerde evenementen. Binnenkort maken bezoekers gebruik van RSS feeds, waardoor ze geïnformeerd worden over nieuw toegevoegde evenementen.

Het succes wordt bereikt door een verhoging van het aantal bezoekers. Volgens Dylan Prins, marketing- en communicatiemanager, moet de site worden gezien als hét platform voor ICT evenementen. Prins: â€Å“Zowel bedrijven als professionals moeten onze site zien als hét onafhankelijke platform voor ICT evenementen. Met de nieuwe mogelijkheden zullen bezoekers de weg naar evenementen sneller weten te vinden. Verder staat 2009 in het teken van het sluiten van mediapartnerships, waar onze klanten uiteraard ook van zullen profiteren.

Het bedrijf ziet het nieuwe jaar optimistisch tegemoet. Prins: â€Å“We zullen hard moeten werken aan onze naamsbekendheid, traffic en aan de ontwikkelingen van onze site, maar met de innovaties en partnerships in het vooruitzicht, denken we dit jaar de groei van 35% per maand ten minste te kunnen evenaren.



, , , , , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: