Interactie bij Madame Tussauds met moviewedstrijd



De interactiviteit met BN´ers, royals, populaire muzikanten, Hollywood-sterren, politici en beroemde sporters maakt het bezoek bij Madame Tussauds in Amsterdam tot een echte belevenis. Madame Tussauds wil deze interactiviteit extra benadrukken en heeft marketingbureau Purple Proof ingeschakeld om een moviewedstrijd met YouTube in de hoofdrol op te zetten.

In de wassenbeeldenattractie in Amsterdam is genoeg te beleven. Je kunt er sporten met David Beckham, dineren met George Clooney en zelfs vergaderen met premier Balkenende. Bezoekers kunnen de komende weken hun ontmoeting met de sterren vastleggen in een movie en maken dan kans op spectaculaire VIP-prijzen, zoals een overnachting in een suite van een prachtig hotel in Amsterdam, racen in een Porsche, een gouden fles champagne of een fotoshoot.

Er zijn genoeg mogelijkheden om waarheid en fictie te combineren in een levensechte grappige YouTube movie. De jury beoordeelt de inzendingen op creativiteit en interactiviteit. Daarnaast is het aantal hits op YouTube belangrijk. De inzendingen worden geplaatst op de speciale actiewebsite www.moviewedstrijd.nl. Op de actiewebsite is ook meer informatie te vinden over de te winnen prijzen, de spelregels en een kortingsbon voor de entree.

De moviewedstrijd is 1 juni van start gegaan.

Bekijk de trailer op:
www.moviewedstrijd.nl



, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: