Jongeren bereiden jaarlang broodjes



(Persbericht)

Utrecht Sudus Internet hoort bij de eerste groep bedrijven die op dinsdag en vrijdag broodjes bestelt bij de jongeren van The Mall. Inmiddels is dat al een jaar lang!

Sudus Internet heeft een vaste bestelling broodjes die ze kopen van The Mall. De jongeren nemen deel aan een coachingstraject waar ze vaardigheden leren zodat ze binnen een jaar weer aan het werk kunnen of weer kunnen gaan studeren. ‘s Ochtends vroeg bedenken de jongeren de recepten, doen de inkopen, maken de broodjes en bezorgen ze uiteindelijk ook zelf op de ´bezorgfiets‘.

Partnerwerk
Sudus Internet is een full-service internet hosting bedrijf. Ze verzorgen domeinnaamregistratie, ontwikkeling en bouw van websites, zorgen voor hosting en bieden spamfilter oplossingen. Daarnaast zijn ze zich ook bewust van hun maatschappelijke omgeving. Sinds de oprichting implementeren ze een duurzame bedrijfsstrategie. In zo'n strategie past het om betrokken te zijn bij de lokale gemeenschap waarin het bedrijf gevestigd is: “Toen The Mall vorig jaar contact met ons opnam en vertelde wat ze zoal doen voor jeugd uit de buurt, waren we meteen enthousiast om deel te nemen aan het project. Hierdoor genieten we nu twee keer in de week van een verantwoorde, verrassende, maar bovenal smakelijke lunch!”

Over The Mall
The Mall is actief in meer dan twintig steden en daarmee één van de grootste aanbieders van jongerenwelzijnswerk in Nederland. Het opbouwen van vertrouwensrelaties met jongeren staat centraal. Vanuit die relaties stimuleert The Mall jongeren om hun eigenwaarde te ontdekken, hun talenten te ontwikkelen en bij te dragen aan de samenleving. The Mall is onderdeel van Youth for Christ (YfC). Verbonden aan YfC zijn ruim 150 medewerkers en 4.000 vrijwilligers actief.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: