Kiesjewerkgever.nl wint Dutch Interactive Award



In de Koepelkerk te Amsterdam werden gisteren de Ducth Interactive Awards uitgereikt. Dit is een jaarlijks terugkerende award aan en voor de crème de la crème van de Nederlandse Interactive branche. Case Builders heeft met de website Kiesjewerkgever.nl gewonnen in de categorie Recruitment.

In totaal werden gisteren 10 awards uitgereikt op het gebied van communicatie, e-commerce, marketing en publishing. Het grote verschil met andere awards is dat bij de Dutch Interactive Awards het om alle soorten websites gaat, en vooral gelet wordt op aspecten die bij een succesvol internetproject aan bod komen: strategie, design en bouw. De onafhankelijke vakjury roemde Kiesjewerkgever.nl om de vernieuwende benadering van de arbeidsmarkt. Zo wordt er niet vanuit de vacature gewerkt maar vanuit de werkzoekende. Een belangrijk element hierin is de cultuurtest. De jury noemde als succesfactor voor de toekomst de opschaalbaarheid. De website is zo ingericht dat het plaats biedt voor er erg veel vacatures en werkzoekenden.

Kiesjewerkgever.nl helpt HBO/WO studenten en young professionals aan de hand van drie testen bij het vinden van hun ideale werkgever en bijbehorende vacatures. Met behulp van een Test & Match systeem worden werkzoekenden gematched op organisaties en vacatures.

De website Kiesjewerkgever.nl is ontwikkeld door Case Builders.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: