Kookstudio’s telefonisch slecht bereikbaar



Uit onderzoek van Kookstudiogids.nl blijkt dat kookstudio's telefonisch slecht bereikbaar zijn. Meer dan de helft van de kookstudio's in Nederland neemt de telefoon niet op als je belt.

Een kookstudio's is een bedrijf dat kookworkshops verzorgt op een eigen locatie. Hier kun je leren koken op velerlei niveaus en volgens vele formules. Als ze de telefoon opnemen tenminste. Koken in een kookstudio kun je namelijk alleen op afspraak.

Telefonische bereikbaarheid is één van de voorwaarden om als bedrijf goed te kunnen functioneren. Nieuwe klanten die een kookstudio voor de eerste keer bellen en geen gehoor krijgen, bellen in de meeste gevallen niet nog een keer. Ze gaan op zoek naar een andere kookstudio of bellen naar het boekingskantoor van Kookstudiogids.nl om een workshop te boeken. Inspreken via voice mail bij een kookstudio wordt meestal niet gedaan. Klanten willen tegenwoordig direct worden geholpen. En zeker bij kookstudio's waar de klant eerst wil weten of een bepaalde datum voor een workshop nog vrij is.

Het onderzoek van Kookstudiogids.nl is verricht tijdens 2 grote belacties om kookstudio's te werven voor deelname aan “De Nationale Kookstudio Week” en “De Grand Prix Culinaire”.

Telefonisch niet bereikbaar zijn richt meer schade aan dan menig kookstudiohouder mischien denkt.

Niet alleen levert het direct economische schade op voor de kookstudio maar doet het ook geen goed aan de kwaliteitsuitstraling van het bedrijf en levert het zeker ook imagoschade op.

Kookstudiogids.nl zal de kookstudio's van Nederland van dit onderzoek op de hoogste stellen en naar aanleiding hiervan actie ondernemen. Momenteel is Kookstudiogids.nl aan het onderhandelen met een call-centrum om kookstudio's een oplossing te bieden voor dit probleem. Kookstudiogids.nlwil de kookstudio's tegen een sterk gereduceerd tarief laten kennis maken met de voordelen die call service biedt.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: