(Persbericht) Reeuwijk, 15 november 2011 LinkiT, full-service IT-dienstverlener gespecialiseerd in staffing van IT-personeel, IT solutions & cloud services, heeft gekozen voor de servicemanagement oplossing Gensys van SPS, specialist in beheer en continuïteit van IT-omgevingen. LinkiT maakte voor de monitoring van de IT-infrastructuur van haar klanten al gebruik van Gensys, maar heeft er nu ook voor gekozen om de ITIL-processen en daarbij behorende administratieve processen te implementeren in à©à©n pakket. De efficiency van processen als contractmanagement, billing en service level management is hierdoor aanzienlijk verhoogd.

Tim Doets, Business Development Manager bij LinkiT: à¢â‚¬Å“Voor onze monitoringactiviteiten maakten we al langer gebruik van de Gensys software, maar vanaf nu stappen we over op het integrale product. Een aantal administratieve processen wordt hierdoor minder arbeidsintensief en de monitoringactiviteiten worden geïntegreerd met het incident managementproces. De samenwerking met SPS is erg goed verlopen. Niet alleen tijdens het implementatieproces, maar ook zeker daarna. Al onze medewerkers die gebruikmaken van Gensys zijn door middel van een workshop en training door SPS opgeleid in de voor hen van belang zijnde taken. Dit was voor ons erg belangrijk, omdat de implementatie diverse disciplines raakt en wijzigingen in de werkinstructie met zich meebrengt.à¢â‚¬

Ron Happel, Sales en Marketing Manager van SPS: à¢â‚¬Å“In de praktijk zien wij dat klanten gebruikmaken van à©à©n specifiek onderdeel van onze Business Service Management oplossing Gensys, maar juist door de integratie van de verschillende onderdelen kunnen bedrijven echt toegevoegde waarde leveren. Wij zijn dan ook blij met deze stap van LinkiT, die Gensys nu inzet om haar beheerprocessen te besturen en zo efficiënter en effectiever haar klanten kan informeren over hun IT-infrastructuur.à¢â‚¬

--------------------
Over LinkiT
LinkiT is een full-service IT-dienstverlener gespecialiseerd in IT-consultancy, Managed Services en Systeem- & Applicatiebeheer.

Daarnaast heeft LinkiT veel ervaring opgebouwd op het gebied van het detacheren van IT-personeel, waardoor de organisatie kan vertrouwen op solide kennis van de markt. Door het grote netwerk van LinkiT weten ze een zeer divers scala aan aanvragen in te vullen.

LinkiT heeft een groot aantal specialisten die expert zijn binnen à©à©n of meerdere kennisgebieden. Hieronder vindt men mainframe, Unix, Microsoft, Cisco, VMware en Citrix specialisten. Ook op het vlak van service- en projectmanagement beschikken ze over zeer ervaren professionals. Kijk voor meer informatie op www.linkit.nl.

Over SPS
SPS uit Reeuwijk is leverancier en ontwikkelaar van de GENSYS࢑ž¢ Business Service Management (BSM) oplossing en aanbieder van de op GENSYS gebaseerde Res-Q beheerdiensten en Datacenter services. SPS richt zich met name op de Managed Service Providers en de lokale IT-afdelingen van middelgrote tot grote organisaties die hun IT beter willen afstemmen op de business en als Interne Service Provider meetbare diensten moeten gaan leveren. Als innovatieve IT-organisatie met ruim 16 jaar beheerexpertise bij meer dan 300 gerenommeerde klanten is SPS à©à©n van de belangrijkste spelers in de Business Service Management markt. Door tooling, processen en organisatie volledig op elkaar af te stemmen levert SPS een totale beheeroplossing inclusief blauwdruk voor beheerorganisaties en processen: à¢â‚¬Å“Manage IT the Gensys Wayà¢â‚¬. Meer informatie over SPS is te vinden op www.sps.nl.

Meer informatie
Marcommit PR
Femke Jansen
[email protected]
035-582 27 30

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular