Louvre Hotels Group start wervingscampagne voor nieuwe hotels



(Persbericht) Louvre Hotels Group start wervingscampagne voor nieuwe hotels
Veelzijdige keten wil Nederlandse positie verder versterken met kennismakingsactie

Amersfoort, 13 juli 2011 Al eerder kondigde Louvre Hotels Group aan te willen uitbreiden. Deze week wordt een speciale campagne gestart om nieuwe hotels in de Benelux te werven met een aanzienlijke korting op de entrance fee. Vooral het gedifferentieerde karakter van de groep met labels van één tot en met vijf sterren zorgt er voor dat veel hotels in aanmerking komen. Voor geïnteresseerde hoteliers biedt Louvre Hotels Group met onder andere Golden Tulip en Campanile een afgewogen balans tussen zelfstandigheid en samenwerken.

De internationale keten die momenteel op nummer acht wereldwijd staat voert zeven merken en is zeer ambitieus. "We zijn verheugd om meer hotels te mogen verwelkomen", zegt Haike Blaauw, verantwoordelijk voor de groep in de Benelux. "We introduceren een kennismakingskorting van 50% omdat we weten dat we het waar kunnen maken door meetbare, toegevoegde waarde aan hotels te kunnen bieden. Nu de markt weer aantrekt is dit voor ons het moment om potentiële collega's een laatste duwtje in de rug te geven", aldus Blaauw.

Louvre Hotels Group is inmiddels de op één na grootste hotelketen in Europa. In de Benelux voert de groep momenteel de merken Golden Tulip, Tulip Inn, Campanile en Premiere Classe. Hotels die zich aansluiten bij de groep, gaan gebruikmaken van 50 jaar ervaring in de branche. Naast de inkoopvoordelen, ketencontracten en het reserverings- en distributiesysteem, kunnen hotels bij aansluiting ook gebruik maken van de expertise in sales, marketing en business support. Er zijn diverse samenwerkingsverbanden mogelijk, hotels kunnen een franchise overeenkomst aangaan of kiezen voor een management contract.
De diverse merken bieden totaaloplossingen voor verschillende hotels en ondernemers. Voor ondernemers die graag het heft in eigen handen houden is de franchiseformule van Golden Tulip of Tulip Inn gepast. Indien hotels juiste behoefte hebben aan een centrale aansturing, dan is Campanile of Premiere Classe meer geschikt.
Geïnteresseerden van hotels kunnen contact op nemen met de afdeling business development van Louvre Hotels Benelux. De aanbieding is tot het einde van het jaar geldig.

Over Louvre Hotels Group
Met meer dan 1.000 hotels in 42 landen is Louvre Hotels Group de op een na grootste Europese en wereldwijd de achtste hotelketen. De keten is eigendom van Starwood Capital Group.
Golden Tulip, onderdeel van Louvre Hotels Group, heeft bijna 50 jaar ervaring als franchiseonderneming en heeft hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De groep omvat meer dan 200 hotels en een totaal van 27.000 kamers. De merken Tulip Inn (drie sterren), Golden Tulip (vier sterren) en Royal Tulip (vijf sterren), bieden in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch.
Louvre Hotels Group voert naast Golden Tulip de merken Premiere Classe, Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige.
Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (55 hotels), Campanile (21 hotels) en Premiere Classe (2 hotels).
Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: