Deze maand is Huislijn.nl haar nieuwe reclamecampagne “Huizen van de week” gestart in alle huis-aan-huiskranten van Wegener met een bereik van 6,8 miljoen consumenten. De makelaar speelt hierin de hoofdrol.

 

Ronald Barends, directeur Huislijn.nl: “Het doel van de advertentie is om consumenten in aanraking te laten komen met het gevarieerde woonaanbod van de 2.500 makelaars waar Huislijn.nl mee samenwerkt. Wekelijks plaatsen wij 40 verschillende advertenties in 140 huis-aan-huiskranten van Wegener. In iedere advertentie kunnen steeds drie makelaar gratis een woning plaatsen. Voor de makelaar natuurlijk een mooie manier om extra reclame te maken voor een woning. Maar ook wij merken dat het aantal bezoekers sterk toeneemt op Huislijn.nl.

Makelaars die nog geen woningen op Huislijn.nl plaatsen, kunnen dit geheel gratis doen en kunnen dan ook direct woningen plaatsen in de advertentiecampagne.

Ronald Barends: “Doordat Huislijn.nl de enige grote huizensite is waar de makelaar het aanbod bepaalt en actueel houdt en niet een spidermachine, zien wij dat steeds meer makelaars kiezen voor Huislijn.nl. Het gaat zelfs zover dat ook Funda een groot gedeelte van het aanbod van Huislijn.nl via een spider plaatst op haar website. Wij zijn dan ook van mening dat kiezen voor kwaliteit misschien een langer traject is maar dat uiteindelijk de makelaar en de consument dit weet te waarderen. Dit is ook de reden geweest dat wij de makelaars een onderdeel laten zijn in onze advertentiecampagne “Huizen van de week”.