NC Retail Services gaat Field Marketing Software van ODS2 gebruiken



Enschede, 21 mei 2010 ODS2, softwareleverancier op het gebied van Field Marketing, Order Management en Direct Sales, maakt vandaag bekend dat NC Retail Services Field Marketing Software van ODS2 gaat gebruiken om zijn opdrachtgevers op adequate wijze te informeren. NC Retail Services is een onafhankelijke organisatie die zich inzet voor een verzorgd winkellandschap en optimale verkopen.
NC Retail Services (NCRS) biedt een breed dienstenpakket aan below-the-line activiteiten, waaronder: Sales support, sales promotion, rack jobbing, schap- en categoriebeheer, full merchandising en visual merchandising. Al deze fieldmarketingactiviteiten zijn erop gericht de presentatie, promotie en positionering van een product op de winkelvloer te verbeteren en de verkoopbereidheid onder de verkopers en de koopbereidheid onder het winkelend publiek te stimuleren. Als onafhankelijke partij levert NCRS zijn diensten aan diverse landelijk georganiseerde winkelketens, franchise formules en merken.
NCRS verzamelt voor zijn opdrachtgevers onder meer gegevens over de juistheid en tijdigheid van de leveringen, de tevredenheid en motivatie van het winkelpersoneel, de wijze waarop producten in de winkel en de schappen worden gepresenteerd en over de voorraden. Jan Joop Jonker, directeur van NC Retail Services: ´We waren al enige tijd op zoek naar een goed online rapportagesysteem om onze opdrachtgevers adequaat te informeren. Met FMS van ODS2 hebben wij nu een dergelijk instrument in handen. Doordat de software via PDA‘s en laptops voor onze merchandisers en sales promotors beschikbaar is, zijn we in staat om onze opdrachtgevers real-time vanaf de winkelvloer te informeren over wat er in hun winkels gebeurt. We kunnen op elk moment gedetailleerde rapportages verschaffen, die we vergezeld kunnen laten gaan van ondersteunend fotomateriaal. Zo zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers op elk moment beschikken over de meest actuele informatie. Hierdoor zijn zij in staat om tijdig te reageren waardoor een nog betere roulatie van de diverse producten op de winkelvloer gehaald kan worden.‘
FMS van ODS2 is een compleet en geavanceerd pakket waarmee bedrijven alle verkoopbevorderende fieldmarketingactiviteiten optimaal kunnen plannen, monitoren en analyseren. Het betreft een kant-en-klaar pakket dat direct is in te zetten en dat dankzij de modulaire opzet eenvoudig op de situatie van de klant is af te stemmen. Met de software is NCRS in staat om meer gedetailleerde en real-time informatie te halen uit afzonderlijke winkels, en vergelijkingen tussen winkels en trendanalyses uit te voeren.

Over ODS2 b.v.
ODS2 is een internationale softwareleverancier en ontwikkelt (webbased) applicaties zoals (winkel)aanmeldsystemen, rapportagetools & dataregistratiesoftware. ODS2 heeft drie softwareoplossingen in de markt staan, te weten Order Management Software (OMS), Field Management Software (FMS) en Direct Sales Support Software (DSSS), en heeft vestigingen in Enschede en Toronto ( Canada) en Dubai. ODS2 heeft klanten als Alice, KPN en Microsoft en is actief in onder andere Nederland, Spanje, België, Zuid Afrika, Noord-Amerika en het Midden-Oosten. ODS2 is door Deloitte Fast50 uitgeroepen tot een van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven van Nederland en EMEA. Voor meer informatie bezoekt u www.ods2.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: