Nieuwe WYSIWYG e-mail editor voor Insight Marketing Software



Voorhout, 26 september 2011 De Insight Marketing Software van BHB Marketing heeft in de september update een geheel nieuwe WYSIWYG e-mail editor gekregen voor het opstellen en opmaken van nieuwsbrieven en e-mailings.

Insight Marketing Software is een geïntegreerde omgeving voor het plannen, managen en uitvoeren van multichannel marketingcampagnes. Het is een online oplossing die maandelijks wordt geüpdate met nieuwe en verbeterde functionaliteit. Met de september update heeft het een volledig nieuwe WYSIWYG e-mail editor gekregen.

Een belangrijke verbetering is de Smart Text functionaliteit. Hiermee kan de gebruiker HTML sjablonen en stukken standaard tekst in een e-mail of nieuwsbrief invoegen. Hierdoor kan de gebruiker sneller werken, wordt de kans op (spel)fouten verkleind en krijgen e-mailings een consistente “look en feel”.

“Wij zijn zeer blij met onze nieuwe e-mail editor”, zegt Bart Hoogenraad, algemeen directeur van BHB Marketing, “Het is weer een belangrijke stap in het waarmaken van onze visie dat goede marketing automation cruciaal is voor moderne organisaties. Met een geïntegreerde marketing omgeving zoals onze Insight Marketing Software kunnen ze efficiënter werken en beter koopsignalen bij klanten en prospects detecteren.”

Voor meer informatie over Insight Marketing Software ga naar www.bhbmarketing.biz/insight.

Over BHB Marketing
BHB Marketing helpt organisaties bij het optimaliseren van hun marketingstrategie en het implementeren van effectieve marketing automation oplossingen.

BHB Marketing vertaalt haar kennis en ervaring in best practices en marketing automation oplossingen zoals haar Insight Marketing Software, een geïntegreerde marketing omgeving voor het plannen, managen en uitvoeren van multichannel marketingcampagnes.

Voor meer informatie over Insight Marketing Software ga naar www.bhbmarketing.biz/profiel.

Website: http://www.bhbmarketing.biz

Bron: EMEA Persberichten



, , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: