NostalgieNet, de multimediale zender over de nostalgie van Nederland, begint per 15 november met het ‘narrowcasten’ van oud beeldmateriaal over Amsterdam in Amsterdamse trams.

NostalgieNet groeit in narrowcasting 
 
NostalgieNet, de multimediale zender over de nostalgie van Nederland, begint per 15 november met het ‘narrowcasten’ van oud beeldmateriaal over Amsterdam in Amsterdamse trams. Het materiaal wordt uitgezonden via de digitale beeldschermen van Trend Screen, dat exclusief de content verzorgt in het Amsterdamse openbaar vervoer. Eerder dit jaar begon NostalgieNet i.s.m. narrowcaster ON al met uitzenden in 150 bruine cafés in Nederland.
In totaal gaat het om 155 trams die tezamen 255.0000 mensen per dag bereiken. Het uitzenden van de clips valt samen met de lancering van de dvd “Mijn nostalgisch Amsterdam’ van NostalgieNet en AWBruna uitgevers.
Marketing&Channel Manager Tim Beudel (NostalgieNet): “Het netwerk van Trend Screen geeft ons de mogelijkheid om nostalgie op lokaal niveau te laten herleven. In ons bereik zoeken we altijd naar relevantie voor zowel ons merk als voor de ontvanger. Deze contentdeal leent zich daar goed voor. Daarnaast past het uitbouwen in narrowcasting in onze al bestaande cross-mediale aanpak van print, tv, online, en dvd“.
Sales Manager Edsard Kok (Trend Screen): “Als eerste narrowcaster in OV in Nederland, is Trend Screen altijd op zoek naar innovatie en verrijking van aanbod. Daarbij weten we uit ervaring dat lokale content hoog scoort op waardering van de kijker. NostalgieNet biedt met deze samenwerking een mooie aanvulling op onze mix van andere content, zoals weer, nieuws en entertainment en diverse thema’s”.
 
De tv-zender van NostalgieNet zal ook aandacht besteden aan het onderwerp en is in de regio Amsterdam te ontvangen via Digitenne, Casema, CaiWay, Multikabel en Interactieve TV van KPN.
 
 
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
NostalgieNet               Tim Beudel   [email protected] – 035-6774141