Online conversiespecialist wingmate gestart



BUSSUM, 7 juli 2009 wingmate is een nieuw bureau dat zich specialiseert in het maximaliseren van online conversie en retentie middels het hiervoor ontwikkelde Online Performance Programma. wingmate analyseert bottlenecks, processen en verbetert de dialoog met de bezoeker. De door moederbedrijf Trinicom ontwikkelde softwareoplossingen worden vervolgens strategisch ingezet om klantspecifieke oplossingen te creëren. Het behalen van meer rendement uit bezoekers staat hierbij centraal.

Online Performance Programma
wingmate geeft antwoord op vragen als: Waarom haken bezoekers af? Hoe realiseer ik een hogere conversie en dus meer omzet? Het Online Performance Programma vormt hierbij het fundament en combineert strategisch advies met softwareoplossingen om tastbare resultaten te realiseren. De geïntegreerde softwareoplossingen, waaronder knowledgebase, dialog, search, chatbot, live chat en binnenkort advertiser, worden aangeboden in de T5â„¢ Online Edition.

Eylard Wurpel, Managing Director wingmate reageert: â€Å“In de huidige markt zijn meetbare, resultaatgerichte investeringen belangrijker dan ooit. Het Online Performance Programma biedt een effectieve, klantgerichte propositie waarbij conversie en retentie gemaximaliseerd worden. De feedback in de markt is zeer positief en toonaangevende travelsite CheapTickets.nl is onze eerste klant!

Wilco Rietberg, CEO, Trinicom Groep reageert: â€Å“Ik denk dat wingmate op het juiste moment van start gaat. De softwareoplossingen gecombineerd met strategisch advies helpen bedrijven om op een klantvriendelijke manier meer omzet uit hun online bezoekers en campagnes te halen. Dit is zeker in het huidige economische klimaat heel relevant.

___________________________________________________
Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Eylard Wurpel, Managing Director wingmate
m: 06 - 2237 7961
e: eylard@wingmate.nl
w: www.wingmate.nl

FACT SHEET

Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel â€Å“De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact.

Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5â„¢). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten.

Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit.

Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.



, , , , , , , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: