PERSBERICHT, Webwinkels komen tot leven!



PERSBERICHT, Nieuwegein 11 November 2009

Webwinkels komen tot leven!

De tijd dat webwinkels kleine spelers waren op de retailmarkt is definitief voorbij. De omzetten van online handelaren groeien explosief.

Veel mensen ervaren toch nog een zekere drempel bij het doen van aankopen op internet. Deze drempel kan op aanzienlijke wijze verlaagd worden door bijvoorbeeld;

1. Het geven van nauwkeurige product- en dienstbeschrijvingen.

2. Het geven van uitgebreide productinformatie.

3. Door te luisteren naar feedback en door het presenteren van deze gebruikersmeningen aan bezoekers en toekomstige klanten. Zodoende weet de bezoeker wat hij van een product kan verwachten.

4. Door het combineren van online en offline bezigheden. Vele bedrijven maken het mogelijk om online gekochte producten te ruilen in een fysieke winkel. Veelal wordt het ´terug moeten sturen van ongewenste producten‘ als een groot nadeel gezien van het bestellen van producten in een webwinkel. .

De webwinkel BootCreation komt echter met nog een andere oplossing. Op 20, 21 en 22 november, in het World Trade Fashion Centre Amsterdam komt de virtuele shopwereld van onder andere BootCreation écht tot leven. Voor het eerst presenteert BootCreation zich LIVE aan haar klanten.

Op de Flavourits Live Beurs is het onder andere mogelijk om de nieuwste trends op het gebied van regenlaarzen te voelen, passen en RUIKEN. Regenlaarzen zijn gerust een fashion item te noemen. Vooral als het gaat om de trendy exemplaren van de Nederlandse laarzenspecialist BootCreation. De Nederlandse webwinkel is specialist op het gebied van trendy regenlaarzen van goede kwaliteit. Het uitgangspunt is dat de stoere, praktische laarzen je een zonnig humeur geven op de regenachtige dagen waarvan we er in Nederland zo veel kennen. Maar bijzonder zijn de nieuwe fragrance regenlaarzen want de geur van rubber is bij BootCreation namelijk verleden tijd! Zij hebben deze geur namelijk verwisselt voor die van heerlijke chocolade bijvoorbeeld. Door de psychologische werking van de geuren gaat de invloed van geuren echter veel verder. Een prettige geur geeft de draagster zelfvertrouwen en is een bevestiging van de eigen persoonlijkheid en aantrekkelijkheid. Maar het is natuurlijk een opgave om laarzen met geur te verkopen via een webwinkel. Consumenten willen JUIST DEZE REGENLAARZEN RUIKEN. De drempel naar de consument verlagen door middel van deelname aan een LIVE webshop event, zag Bootcreation als een kans om in contact te komen met de webshoppers. Meer informatie over dit evenement is te vinden op onze website onder de volgende link: http://www.bootcreation.nl/-i-13.html

Ervaar dus zelf dat de tijd dat webwinkels kleine spelers waren op de retailmarkt definitief voorbij is.

Website: http://www.bootcreation.nl



, , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: