Peter Coelman aangetreden als directeur Marcq Contactcenter Management.



Met ingang van 1 december breidt Marcq Coaches & Supervisors haar dienstverlening uit met het aanbieden van interim oplossingen op het niveau van Contact Center Management. Deze activiteiten zijn onder gebracht in de nieuwe onderneming Marcq Contactcenter Management. Peter Coelman is aangetreden als directeur-grootaandeelhouder van Marcq Contactcenter Management. Peter Coelman was voorheen lid van het managementteam bij Coniche en heeft een jarenlange ervaring als (interim) contactcenter manager.

Marco ten Oever, directeur Marcq Coaches & Supervisors: “Deze uitbreiding van de dienstverlening is een logische stap als vervolg op de succesvolle start en ontwikkeling van onze organisatie. Marcq Coaches en Supervisors onderscheidt zich door het leveren en ontwikkelen van kwaliteitssupervisors en -teamleiders. Onze Marcq gecertificeerde supervisors zijn o.a. werkzaam voor ING, UPC, Achmea, KCS, Eneco, Abvakabo, Lotto, Gemeente Amsterdam en XS4All”.

Het is een belangrijk uitgangspunt voor performance èn kwaliteit dat uitsluitend mensen van Marcq ingezet worden die het daarvoor ontwikkelde assessment met positief resultaat hebben doorlopen en daarmee het Marcq-certificaat hebben verkregen. Alleen Marcq gecertificeerde supervisors worden bij onze klanten geplaatst. Marcq Contactcenter Management zal ook met dit concept werken. Voor dit hogere management is eveneens een kwalitatief assessment ontwikkeld.

Net als Marco ten Oever heeft Peter Coelman zeer ruime ervaring met het managen en ontwikkelen van grote klantcontact organisaties, zoals bij de Postbank, ING, NS en UPC. Marco en Peter hebben de overtuiging dat kwaliteit in leidinggeven, gericht op de ontwikkeling van individu en organisatie, uiteindelijk dé sleutelfactor is in het behalen van resultaten en succes. “In dat opzicht kunnen wij veel betekenen voor onze huidige en potentiële opdrachtgevers…” aldus Marco en Peter.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: