Pijnlijk herkenbare winkelsituaties



(Persbericht) Eindelijk blootgelegd met de verborgen camera door prof shopper Ad van Beek

Winkelmedewerkers - grof, ongeïnteresseerd, saai, ongemotiveerd, ruw - zijn vaak de grootste drempel om lekker te shoppen. Ga jij dan wel met plezier een winkel binnen? Belabberde klantbehandeling: nu eindelijk genadeloos vastgelegd door Ad van Beek prof shopper van ikwilmeeromzet.nl op de verborgen HD cam! Herkenbaar, hilarisch, tenenkrommend en soms hartverwarmend. Ad‘s missie: de spiegel voorhouden aan winkeliers en de verhalen van de consument een beeld geven. De vaak ´zo moet het niet‘-momenten worden zo nu en dan afgewisseld door ´zo kan het ook‘-momenten. Vanaf 28 februari live op ikwilmeeromzet.nl!

Ad van Beek is retailspecialist en ervaart zelf de gebeurtenissen die hij aan de kaak stelt en hoort van consumenten. Vaak wordt hij niet geloofd, maar dat verandert nu! Als een shoppende Gordon Ramsay of Herman den Blijker legt hij met HD cam! genadeloos het (soms bedroevende) niveau van de service aan consumenten vast. De website ikwilmeeromzet.nl is de etalage om in winkeltermen te blijven van zijn ervaringen én die van iedereen die iets te zeggen heeft over zijn of haar winkelervaringen. Ad roept iedereen die shopt op te komen voor het ´recht van goede behandeling als koper‘, misschien wel regel 1 van de universele rechten van de consument, en zich te laten horen op ikwilmeeromzet.nl.

---

Voor meer informatie, achtergronden, films, drijfveren, columns, shows: Ad van Beek staat ook jou graag te woord.
Bel 06-51559282

Het platform voor winkelervaringen en het startpunt voor de shopservice revolutie: www.ikwilmeeromzet.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: