Porselein als marketingtool



(Persbericht) De afgelopen jaren is de marketing van bedrijven steeds extremer geworden. Begrippen zoals hyves, twitter en facebook zijn tegenwoordig bij iedereen bekend. Er gaat steeds meer geld naar reclames en de advertenties worden ook steeds groter en duurder opgezet. Spontane flashmobs (een groep mensen die spontaan een dans beginnen) en ´bavariameisjes‘ horen bij de dagelijkse marketingacties. Maar hoe zit dit eigenlijk intern bij het bedrijf?
Als een potentiële klant interesse heeft in jouw product/dienst wordt het gesprek bijna altijd toch bij jouw op het bedrijf/winkel gevoerd. En de vraag is dan, hoe zit dit eruit? Sluit dit aan bij de flitsende marketingactiviteiten die je naar buiten presenteert of is dat maar schijn. Als een bedrijf bij hun marketingcampagnes uitstraalt hoe innovatief het is en het pand is verwaarloosd komt de campagne gelijk ook niet meer over.
Wat kan een bedrijf doen om dit op elkaar aan te sluiten
Het belangrijkste punt is eigenlijk heel simpel namelijk: aandacht. Besteed simpelweg gezegd gewoon veel aandacht aan je eigen pand en personeel. Straal je in je campagnes uit dat je een heel professioneel bedrijf bent zorg dan dat iedereen representatief gekleed is. Zorg dat het kantoor opgeruimd is en dat de administratie weet hoe ze de klanten moeten ontvangen. Een ander belangrijk punt is om je bedrijf intern te blijven promoten. Kies bijvoorbeeld voor service met je eigen logo erop: kijk bijvoorbeeld eens op www.apd-doetinchem.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: