ProSpex realiseert 1000e belcampagne in vijf jaar tijd



 

ProSpex realiseert 1000e belcampagne in vijf jaar tijd

Internetprovider Solcon door ProSpex in het zonnetje gezet

 

Den Haag, 5 september 2012

ProSpex, marktleider op het gebied van business-to-business telemarketing, heeft onlangs de 1000e campagne gerealiseerd. Gelijktijdig met het vijfjarige bestaan viert de marktleider op het gebied van business-to-business telemarketing ook het succes van deze belcampagne voor internetprovider Solcon. ProSpex, winnaar van een FD Gazelle Award en de Ondernemersprijs Haaglanden 2011, wist binnen vijf jaar tijd honderden bedrijven aan zich te binden en duizenden zakelijke afspraken voor opdrachtgevers te genereren. Voor meer informatie: www.prospex.nl

1000e belcampagne

ProSpex viert dit najaar naast het vijfjarig bestaan nog een andere belangrijke gebeurtenis. Onlangs is namelijk de 1000e belcampagne gerealiseerd. Internetprovider Solcon is de opdrachtgever van deze belcampagne geweest.

 

Tom Mulder van Solcon: “De inzet van ProSpex heeft gezorgd voor de verhoging van de naamsbekendheid van Solcon. Onze accountmanagers zitten nu dagelijks bij potentiële klanten aan tafel, we hebben vele offertes uit mogen brengen en een aantal orders binnengehaald. Vooral de professionele en ervaren teleconsultants van ProSpex scheppen het vertrouwen van onze potentiële opdrachtgevers.”

 

125.000 zakelijke afspraken in vijf jaar tijd

Sinds de oprichting van ProSpex zijn inmiddels drie vestigingen gerealiseerd in Den Haag, Amsterdam en Spanje met in totaal 140 werkplekken. De teleconsultants van ProSpex wisten hiervandaan de afgelopen vijf jaar miljoenen prospects te benaderen en meer dan 125.000 zakelijke afspraken te genereren.

 

Maxim Spek mede-oprichter van ProSpex: “Business-to-business telemarketing is echt een vak apart, waar wij op inspringen met ervaren teleconsultants en onze creatieve aanpak. We zijn dan ook trots op het succes van onze formule, want die heeft zich de afgelopen vijf jaar ruimschoots bewezen!.”

 

Over ProSpex

ProSpex is marktleider op het gebied van business-to-business telemarketing en wist afgelopen jaar een FD Gazelle Award en de Ondernemersprijs Haaglanden 2011 in de wacht te slepen. Sinds 2007 faciliteert ProSpex de zakelijke markt van ´leads‘, oftewel aanleidingen tot verkoopgesprekken. De klanten van ProSpex lopen uiteen van kleine tot (middel)grote bedrijven, waaronder Microsoft, T-mobile, Randstad en KPN. Voor meer informatie zie www.prospex.nl

 

Over Solcon

Solcon is sinds 1996 in Nederland actief als Internet Service Provider (ISP). Het bedrijf is uitgegroeid tot een volwaardige leverancier van internet-, telefonie- en hostingdiensten, op zowel de particuliere als de zakelijke markt. In de providertest van de Consumentenbond van juni 2012 is Solcon verkozen als beste landelijke provider. Voor meer informatie zie www.solcon.nl.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: