United Momentum Group heeft specialist Purple Proof gekozen als nieuwe partner op het gebied van loyalty marketing om de relatie met de klant te versterken. Het marketingbureau is met een concept gekomen dat nauw aansluit bij de identiteit van de organisatie, waar duurzaamheid centraal staat.
Loyalty marketing
Vandaag de dag zijn consumenten niet automatisch loyaal. Bedrijven kunnen niet meer achterover leunen, zelfs niet wanneer ze bij een klanttevredenheidsonderzoek hoog scoren. Tevredenheid en loyaliteit zijn namelijk asymmetrisch met elkaar verbonden. Ontevredenheid resulteert bijna altijd in disloyaliteit terwijl tevredenheid géén garantie is voor loyaliteit. United Momentum Group heeft Purple Proof gevraagd hen te ondersteunen in een nog betere klantloyaliteit. Een doeltreffend loyaliteitsconcept is de sleutel naar een unieke en bijzondere klantrelatie.

Identiteit
United Momentum Group (bestaande uit de divisies Momentum Real Estate en Momentum Invest) is een projectontwikkelaar die zich naast commercieel resultaat richt op duurzaamheid. “Wij zijn ervan overtuigd dat duurzaam ondernemen juist bijdraagt aan een gezondere en sterkere onderneming. In alles wat wij doen zoeken wij de optimale balans tussen maatschappelijke, ecologische én economische winst. Hoe groot die uitdaging soms ook is”, aldus directeur Martijn van Rheenen.

Synergie
Purple Proof is met een loyaliteitsplan gekomen dat nauw aansluit bij de identiteit van de organisatie en waarin de verschillende onderdelen elkaar versterken. “Wij zijn altijd op zoek naar synergie”, aldus Janine Roording directeur van Purple Proof. “Daarnaast houden we rekening met de diversiteit van klanten en spelen we in op hun wensen”. Het loyaliteitsprogramma zal o.a een belangrijke bijdrage brengen leveren aan de duurzaamheid van de klantrelatie.

Purple Proof is een marketingbureau gespecialiseerd in loyalty marketing. Zij werkt voor diverse klanten, waaronder Vereniging Eigen Huis en European Yachting Network. Be different, be outstanding! Dat is wat marketingbureau Purple Proof haar klanten meegeeft. Je moet opvallen in de markt (be different) en je moet meer dan je best doen om klantloyaliteit te genereren (be outstanding).

Meer informatie over Purple Proof en haar loyaliteitsconcepten: www.purpleproof.nl