Ruitershoppen griezelig?



(Persbericht) Nog steeds vinden veel mensen internetshoppen griezelig. En niet onterecht, er zijn nog steeds vele shops die niet ter goeder trouw zijn. Helaas moeten de goede shops onder de slechte lijden. Maar er is goed nieuws voor klanten die shoppen op internet handig vinden.
Een goed voorbeeld is Huppa Ruitersport, zij bieden hun klanten de Klarna factuur, de klant betaald pas als de bestelling is afgeleverd.
Voor de klant een hele geruststelling, ze hoeven niets te betalen en zich dus ook geen zorgen te maken. Is er bijvoorbeeld een artikel niet meer leverbaar dan wordt er in eerste instantie door het Huppa Team gezocht naar een goed alternatief, wil de klant dit liever niet dan wordt dit artikel gewoon van de factuur verwijderd. De Klant betaald alleen wat hij of zij geleverd krijgt.
Wat ook heel fijn is zegt Caroline van Huppa Ruitersport is dat de klant 14 dagen de tijd heeft om de factuur te betalen. De klant heeft zo de kans om te bekijken of de levering naar wens is, is bijvoorbeeld een rijbroek niet wat je had verwacht dan kan deze worden geretourneerd. In het systeem wordt dan een nieuwe factuur gemaakt en de rijbroek hoeft niet te worden betaald. Je hoeft dus niet te wachten tot je het geld retour krijgt dit wordt direct verrekend. Allemaal heel klantvriendelijk en dat is wat het Huppa Team en te goeder trouw webwinkels graag willen voor haar klanten.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: