SAMENWERKING SODEXO REMOTE SITES EN PLANON



Nijmegen, 9 juli 2010 - Om de kwaliteit van haar bedrijfsactiviteiten binnen de divisie Remote Sites te verbeteren, heeft Sodexo haar krachten gebundeld met Planon. Planon is een toonaangevende aanbieder van Integrated Workplace Management Solutions.

Als grootste internationale Food & Facilities Management organisatie ter wereld helpt Sodexo organisaties slimmer en productiever te werken. De Sodexo Groep bedient wereldwijd 1260 remote sites, waaronder offshore boorplatforms en mijnbouwlocaties.

“Beide organisaties zien het ondersteunen van organisaties door het bieden van betrouwbare en efficiënte oplossingen als hun missie. Gezien deze gemeenschappelijke benadering, is onze samenwerking met Sodexo een logische combinatie” aldus Pierre Guelen, oprichter en algemeen directeur van de Planon Groep.

De aard en complexiteit van haar wereldwijde activiteiten heeft Sodexo er toe gebracht op zoek te gaan naar een geavanceerd onderhoudsbeheersysteem en een partner met ruime kennis en ervaring; Planon bleek de ideale keuze.

Sodexo gebruikt de innovatieve Maintenance Management Solution van Planon, deze levert verbeterde controle, uitstekende communicatie en hoogwaardige rapportages. De Maintenance Management oplossing ondersteunt Sodexo in de volle breedte: van voorraad- en onderhoudsbeheer tot werkorderbeheer en helpdeskfunctionaliteit. Bovendien kan de oplossing, afhankelijk van toekomstige behoeften, worden uitgebreid met uiteenlopende modules, zoals energiebeheer, wagenparkbeheer en beveiliging. De mogelijkheden zijn nagenoeg onbegrensd.

Maar vooral de klanten van Sodexo hebben baat bij de keuze voor Planon. Het systeem verhoogt niet alleen de efficiëntie aanzienlijk, maar Sodexo heeft bovendien alle, in de afgelopen decennia vergaarde, best practices in het systeem verwerkt. Binnenkort kan ieder team, waar ook ter wereld, gebruik maken van de expertise en ondersteuning die het systeem biedt.

“We hebben een duidelijke strategie om onszelf te onderscheiden van de concurrentie,” licht Pascal Milland, Vice President Facilities Management Services bij Sodexo, toe. “Dankzij Planon kunnen we onze processen vernieuwen en tegelijkertijd onze prestaties richting onze klanten verbeteren en hen maximale waarde voor hun geld bieden.”



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: