Service en prijs zijn kritische factoren, daarmee betreden wij de markt



Het aantal webwinkels op het internet groeit met de dag. Webwinkels hebben behoefte aan persoonlijke service en korte communicatielijnen. De economische crisis heeft bedrijven bewust gemaakt van de kosten, bedrijven staan open voor verandering wanneer het kostenbesparing oplevert. Voor webwinkels is transport een grote kostenpost, waar volgens Sira Logistics veel kosten bespaard kunnen worden. Sira is een partner in het verzorgen van transport van pakketten en pallets door heel Europa. Sira Logistics bedient het Midden-, Klein- en Groot Bedrijf volgens een hoge servicegraad en relatief lage transporttarieven. Sira verzorgt zowel zendingen naar paticulieren als zakelijke relaties.

Sira Logistics betreedt de markt met lage tarieven doordat zij klanten bedient welke een vaste stroom aan pakketten of pallets versturen. De werkwijze van Sira sluit aan op elke bezorgeis die door de klant wordt gesteld. Zo kunnen zendingen verzekerd worden verstuurd en met handtekening voor ontvangst. Ook bestaat er de mogelijkheid om zendingen aan particulieren in de avond of op zaterdag te bezorgen.

Naast het aanbod van transport biedt Sira de klant een hoge servicegraad door de goede bereikbaarheid en de klant integer en met een persoonlijke noot te woord te staan, zo zegt eigenaar Frank Eisenga: 'Er is veel behoefte aan een speler op de markt als Sira. Ik merk dat veel bedrijven ons weten te vinden, en de service en de flexibiliteit op prijs stellen'.

Website: http://www.siralogistics.nl

Bron: EMEA Persberichten



, , , , , , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: