Sportura geeft wintersportreis weg voor beste French Kiss



Sportura geeft wintersportreis weg voor beste French Kiss

Online wintersport actie na zakelijk huwelijk met aantrekkelijke Française

Maastricht, 18 November 2009 - We are in love, are you in love? Show us your best French Kiss… Sportura en het Franse Travelhorizon zijn recent in het huwelijk getreden middels een vruchtbare fusie. De onmiskenbare French Kiss vormt de basis van een toepasselijke actie voor studenten en pas afgestudeerden. Om het huwelijk met de knappe Française in te zegenen nodigt Sportura iedereen uit om de mooiste vertolking van de French Kiss in te sturen en mee te bouwen aan een gigantische bruidschat. Vanaf vandaag kun je drie weken lang je digitale bijdrage op de actiesite plaatsen. De uitverkorene krijgt een compleet verzorgde wintersport voor vier personen t.w.v. €1000,- in de Franse Alpen en mogen zich vanaf dat moment officieel French Kissing Champ noemen.

De spelregels van de actie zijn even duidelijk als eenvoudig: Verras Sportura met een originele foto of YouTube met het thema "show us your best French Kiss". Alle inzendingen worden beoordeeld op originaliteit en kwaliteit. Nieuwe mediatechnieken worden toegejuicht en extra aandacht voor achtergrond, belichting, kleding of geluid leveren bonuspunten op. Alles is toegestaan, zolang alle deelnemende ´acteurs‘ maar vrijwillig meewerken. Inzenden is mogelijk tot 10 december, daarna wordt de winnaar bekend gemaakt via de website en de nieuwsbrief.
Op www.sportura.com staat hoe je je kunt inschrijven.

Met de French Kiss actie wijst Sportura als professionele reisorganisator op alle voordelen die zijn ontstaan door de fusie, zoals de uitbreiding van accommodaties en de verscherpte prijsstelling.

Bruidspersoneel is er klaar voor
Sportura is helemaal klaar voor de actie: "Juist door ons idee van wintersport met feestgarantie hebben we via de meeste social networks al een super hoeveelheid contacten in Nederland en België. Dit thema prikkelt enorm, het is positief, relevant voor onze boodschap en toch wel spannend om mee aan het werk te gaan. Daarom hebben we ook voor niet te veel regels gekozen, het gaat ons vooral om de creativiteit. Na sluiting van de actie zullen wij als "bruidspersoneel" bepalen wie er gewonnen heeft. We leggen de beste nominaties natuurlijk ook aan onze nieuwe Franse collega‘s voor, tenslotte hebben zij het fenomeen uitgevonden."

Over Sportura
Sportura bewerkt zowel de Nederlandse als de Belgische markt van wintersportreizen. Sportura richt zich op studenten en young professionals die een wintersportvakantie graag combineren met een gezellige après-ski voor een acceptabele prijs. Om deze reden is ook de formule La Grotte du Yeti in het leven geroepen. Deze florerende horeca keten in de Franse Alpen combineert aantrekkelijke locaties met een herkenbare sfeer en assortiment als tegenhanger voor de typische, dure franse discotheken.

Over Travelhorizon
Na de fusie met Sportura is het aanbod van de Travelhorizon groep in de Alpenlocaties aanzienlijk versterkt, zo wordt zij onder andere de grootste aanbieder in 10 van de 15 grotere Franse skigebieden. De Travelhorizon groep presenteert dit jaar een groeicijfer van 22% en verwacht in 2009 een omzet van 79 miljoen. Onder de in totaal 360.000 boekers die dit jaar boekten bij de reisorganisatie, hebben meer dan 300.000 voor een skivakantie gekozen. De groep werd in 2001 in Aix-En-Provence (FR) opgericht en exploiteert ondermeer de sites skihorizon.com, skirental.com en snowrental.com.

Voor meer informatie:
www.sportura.com
www.travelhorizon.com

Website: http://www.sportura.com



, , , , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: