SPS breidt sales team uit met Steven de Goede



Reeuwijk, 28 april 2008 - Steven de Goede (30) is per 1 april 2008 aangesteld als Sales Representative bij SPS, specialist in beheer en continuïteit van ICT-omgevingen. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de verdere groei van de verschillende businessunits binnen SPS en gaat hij zich concentreren op het uitbreiden en verstevigen van de relatie met key-accounts. Tevens is Steven betrokken bij de strategie-ontwikkeling van SPS en het genereren van nieuwe leads. Steven was eerder werkzaam bij Xerox en Tunix Internet Security. Hier hield hij zich als accountmanager bezig met de grotere accounts en managed services.

Steven de Goede: “Beheerdiensten worden door onze klanten als belangrijke factor gezien voor het bewaken en voorkomen van procesverstoringen. Ik ken SPS als innovatieve organisatie die met Gensys 7, de totale software-oplossing voor Business Service Management, heeft laten zien proactief met beheertaken om te kunnen gaan. Het is voor mij een enorme uitdaging om bij te dragen aan de groeidoelstellingen van deze enthousiaste organisatie.”

“Wij zijn blij dat Steven onze organisatie komt versterken”, aldus Frits Timmermans, Operationeel Directeur bij SPS. “Door de groei van SPS waren we op zoek naar een ervaren Sales Representative, die de markt kent en feeling heeft met onze klanten. Steven is voor deze functie een gouden greep: hij heeft niet alleen ruime ervaring met key-accounts, maar past ook als mens goed binnen onze organisatie.”

 

-------------------------------

 

Over SPS

SPS, opgericht in 1994, is een volledig Nederlands bedrijf dat zich onderscheidt door een proactieve en bedrijfsgerichte benadering van ICT-beheer. SPS biedt totaaloplossingen waarin alle wenselijke componenten op het gebied van ICT-beheer en continuïteit aan bod komen. Dit is ontwerp, implementatie, monitoring, beheer en uitwijk in één. SPS ondersteunt hiermee zowel ICT-afdelingen als ICT-dienstverleners bij het veranderproces van technology provider naar service provider.

In het eigen RES-Q remote beheercentrum wordt gedurende 24 uur per dag, zeven dagen per week maximale beschikbaarheid gegarandeerd voor meer dan vijftig organisaties. Deze diensten worden altijd uitgevoerd op basis van de Gensys-oplossingen voor enterprise systems management. SPS is tevens ontwikkelaar en leverancier van deze Gensys-producten en biedt organisaties zo (totaal)oplossingen.

SPS biedt in haar moderne en beveiligde datacenter uitwijk en disaster recovery-oplossingen als managed service. Meer dan driehonderd nationale en internationale organisaties maken gebruik van de oplossingen en diensten van SPS. SPS is gespecialiseerd in server oplossingen gebaseerd op onder andere Windows, Unix, Linux en Database systemen als SQL server, Oracle en Progress, evenals storage oplossingen van EqualLogic en CommVault. Meer informatie is te vinden op www.sps.nl.

 

Meer informatie

Marcommit PR

René Voorberg

sps@marcommit.nl

035-582 27 30



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: