XCJ reclameproductie verzorgt steeds meer promotionele acties voor diverse gerenommeerde bedrijven. Kortgeleden vervolmaakte XCJ de nieuwe voorjaarsbrochure voor Koninklijke Talens inclusief het bijbehorende promotiemateriaal én de op de detaillist gerichte “Back to School”folder, boordevol kleurrijke aanbiedingen.

Snelheid, efficiëntie, kwaliteit en originaliteit zijn de speerpunten van XCJ.
De combinatie conceptontwikkeling, vormgeving én productie blijkt keer op keer succesvol. Door deze combinaties realiseert XCJ razendsnel diverse producties in de vorm van folders, verpakkingen, display en promotiematerialen. Novum Pharma liet enige tijd geleden de verpakking voor BIOGAZE (pleister spray) door XCJ ontwikkelen waardoor er een innovatieve hangende verpakking voor de sprays geplaatst kon worden in het schap waar óók de pleisters hangen. Sparta gaf de opdracht het ION oplaadpunt te ontwikkelen en Wort Organic Europe liet de naam én verpakking restylen van Wort Organic welke binnenkort onder de naam Gingr te verkrijgen is. Kijk op  http://www.ginger-drinks.com voor de laatste ontwikkelingen.PK Benelux te Uden laat met grote regelmaat hun promotiematerialen ontwerpen én produceren door XCJ. Toonbankdisplays, schappresentaties én verpakkingen worden vanaf concept tot en met de productie hiervan door XCJ reclameproductie gerealiseerd.
Momenteel legt XCJ de laatste hand aan logo, naam en uitingen van een nieuwe snack die op locatie een “Low vet” en “Low calorie” snack produceert met een naam met impact.Kijk voor meer informatie en de laatste producties op www.xcj.nl
bron: XCJ