Na de lancering van de chat sessie op de website van Take it Now op 12 januari j.l. is deze vanaf 24 juni 2009 sterk verbeterd. Naast het feit dat de locatie op de site nu beter in het oog springt à¢â‚¬à…“loopt de sessie mee door de hele site. Hierdoor wordt het klantencontact en het verlenen van service nog directer. Omdat het zoeken naar een product voor een klant soms wat meer tijd vergt is het ook mogelijk om een bepaalde pagina direct naar voren te à¢â‚¬à…“duwen. De klant ziet dan direct het door hem of haar beoogde product zonder zelf verder op de site te hoeven zoeken.

Nog meer service
à¢â‚¬à…“De chat mogelijkheid hebben wij geïmplementeerd om de drempel, voor het stellen van eventuele vragen, zo laag mogelijk te maken voor onze klanten, aldus Serge Winsser, commercieel manager, van Take it Now. à¢â‚¬à…“Het is gebleken dat deze feature zeer op prijs wordt gesteld door onze klanten. De vragen lopen uiteen van een order status, een voorraadcheck of een koopadvies. Het is voor ons weer een manier om onze klanten zo veel, en zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Over Take it Now
Take it Now is opgericht in 1998 en daarmee de oudste Nederlandse ICT e-tailer. Met meer dan 70.000 kopende klanten en gemiddeld 100.000 orders op jaarbasis zijn sporen ruimschoots verdiend. In samenwerking met de grootste, internationale leveranciers worden meer dan 100.000 verschillende ICT-producten op de site TakeitNow.nl aangeboden. De klant kan rekenen op een voordelige prijs en goede service, zowel bij de bestelling als bij de levering van het artikel. Take it Now is mede vanwege deze speerpunten uitgegroeid tot een stabiel bedrijf en een leidende marktpartij.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular