Strategic pricing



de Strategieën en tactieken van Pricing in een onstabiele marktomgeving
Op 10 en 11 maart 2009 organiseert het European Pricing Platform op Landgoed de Horst in Driebergen een interactieve tweedaagse training â€Å“Strategic Pricing, met als doel de ´toolbox´ van de pricing professional verder uit te breiden.

Weten bedrijven hoe ze een optimale prijszetting kunnen creëren door een beter prijsbeleid in tijden van economische onzekerheid? Deze training zal inzicht geven in de componenten die de prijzen zullen beïnvloeden. Verder worden de verschillende stappen van een optimaal pricing proces besproken, en innovatieve prijszettingmethoden behandeld die u in staat zullen stellen om te anticiperen op de onstabiele economische situatie. Hoe om te gaan met een blijvende prijsdruk en prijsagressieve concurrenten wordt verder nader toegelicht.

Pol Vanaerde zaakvoerder van VanaerdeConsulting en TrueXperts. President van European Pricing Platform zal deelnemers op interactieve manier kennis laten maken met tools en tactieken die u in staat zullen stellen om de loyaliteit van klanten te garanderen en het aanhouden van een blijvende en groeiende winst voor uw bedrijf. Dit wordt geïllustreerd aan de hand van praktijkcases en met voldoende ruimte voor interactie.

Het European Pricing Platform is dé on- en offline ontmoetingsplaats voor prijsbeslissers in een breed scala aan sectoren. Het interactief delen, vergaren en ontwikkelen van pricing kennis staat centraal.



, , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: