Take it Now lanceert nieuwe website.



Vanaf 12 december 2008 is de nieuwe website van Take it Now on-line. Op deze volledig vernieuwde website is het nu nog eenvoudiger om producten te zoeken en te vergelijken. Op de Take it Now site zijn nu maar liefst 250.000 uiteenlopende producten te vinden. Ook is het voor klanten veel eenvoudiger geworden om hun order(s) te volgen. Helemaal nieuw is de mogelijkheid om openstaande posten in te zien en het maken van een wensenlijst.

Online productvideo´s in webwinkel Take it Now
Voortaan zijn van een groot gedeelte van de producten online productvideo´s beschikbaar. De videoreviews zijn afkomstig van een drietal bronnen: Flixmedia, alaTest en YouTube. Ze bevatten beschrijvingen en beoordelingen van producenten, experts en consumenten van over de hele wereld. Door de toevoeging van productvideo´s streeft Take it Now naar een nog betere en meer fysieke winkelbelevenis in een virtuele omgeving. Meer dan 20.000 producten van Take it Now zijn al voorzien van productvideo´s uit de drie bronnen. Dat aantal zal zeker nog groeien, zeker gezien de toenemende aandacht van producenten voor videobeschrijvingen, alsmede het aantal consumenten dat bekende online videokanalen gebruikt om eigen beeldmateriaal online te zetten. Binnenkort geeft Take it Now ook de eigen bezoekers en klanten de mogelijkheid om productvideo´s te plaatsen. Ook zijn ruim 7000 producten van Take it Now voorzien van professionele reviews uit honderden professionele Nederlandstalige en Engelstalige bronnen. alaTEST haalt onder andere informatie op van websites als consumentenbond.nl, Tipa.com, ZDNet.nl en Computable.nl. Enkele Engelstalige bronnen zijn Consumerreports, Cnet, PCWorld en Trustedreviews.

Service
â€Å“Take it Now wil met de productvideo´s het bestelgemak van de klant verbeteren, aldus Tom Coehorst, directeur van Take it Now. â€Å“Het nadeel van een virtuele winkel ten opzichte van een fysieke winkel, is dat je producten niet kunt vasthouden of proberen. Door de productvideo´s krijgt de bezoeker meer binding met het product. Het is mogelijk het product van allerlei kanten te bekijken en daarnaast hoort de bezoeker van anderen hoe het werkt en wat het oordeel over een product is. Onderzoeken wijzen uit dat reviews de winkelbezoeker helpen een aankoopbeslissing te nemen. Dat geldt dus ook voor reviews in filmvorm. Met de online productvideo´s laten we bovendien zien dat we vertrouwen hebben in onze producten.

Over Take it Now
Take it Now is opgericht in 1998 en daarmee de oudste Nederlandse ICT e-tailer. Met meer dan 70.000 kopende klanten en gemiddeld 100.000 orders op jaarbasis zijn sporen ruimschoots verdiend. In samenwerking met de grootste, internationale leveranciers worden meer dan 100.000 verschillende ICT-producten op de site TakeitNow.nl aangeboden. De klant kan rekenen op een voordelige prijs en goede service, zowel bij de bestelling als bij de levering van het artikel. Take it Now is mede vanwege deze speerpunten uitgegroeid tot een stabiel bedrijf en een leidende marktpartij.



, , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: