Techniek website PICNIC SEO vriendelijk, ClearSense helpt verder om online optimaal gevonden te worden.

Amsterdam 13 augustus 2008. Als onderdeel van een servicepartner overeenkomst heeft ClearSense de website van PICNIC onder de loep genomen. Op gebied van SEO techniek is PICNIC reeds op de goede weg. à¢â‚¬Å“Een compliment voor de eerste cliënt in mijn carrià¨re bij ClearSense die de geaccentueerde HTML uitstekend heeft gedaanà¢â‚¬, aldus een ClearSense SEO consultant. Op de zoekterm PICNIC staat het PICNIC network in bijna heel Europa op nummer à©à©n. Nu is het dus zaak de site ook op andere termen en gebieden perfect te krijgen. Als alle facetten (techniek, tekst en links) optimaal zijn, zal de site goed zichtbaar zijn in de onbetaalde zoekresultaten. Daarnaast managet ClearSense ook de zoekmachine advertentiecampagne om in de betaalde zoekresultaten zichtbaar te zijn en denkt ClearSense mee over het verhogen van de conversie van de website.

PICNIC en ClearSense sloten in juni een Service Partner overeenkomst. In deze samenwerking gaat ClearSense PICNIC 2008 assisteren in het optimaal vindbaar maken van haar website en deze optimaliseren voor conversie. Doel van de website van PICNIC is informeren over het evenement en het verkopen van toegangskaarten. In ruil voor deze service krijgt ClearSense de status Servicepartner. Zo kan ClearSense als deelnemende onderneming actief participeren op het event.

PICNIC (www.picnicnetwork.org) is hà©t jaarlijkse internationale evenement in Amsterdam, op het gebied van creativiteit en innovatie, toegespitst op media, entertainment en technologie. Het thema van PICNIC ´08 is ´Create the Future´. Het evenement combineert een congres met gerenommeerde sprekers uit binnen- en buitenland, met een uitgebreid aanbod van seminars en workshops.

ClearSense (www.clearsense.nl) houdt zich bezig met de opzet en het beheer van zoekmachine advertentiecampagnes en zoekmachineoptimalisatie van websites. ClearSense doet dit voor uiteenlopende klanten in verscheidene landen, van MKB tot multinational. De circa 110 medewerkers van ClearSense richten zich op het succesvol bij elkaar brengen van koper en verkoper op internet. Bij ClearSense werken ruim 44 Google Advertising Professionals. ClearSense bestaat sinds 2004. Als eerste bedrijf in de branche is ClearSense ISO 9001:2000 gecertificeerd.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular