Totale transparantie met het live gaan van klantenbeoordelingen op WayToStay



WayToStay, online bookings agency met appartementen voor de korte termijn verhuur, is de eerste in de industrie die live gaat met klantenbeoordelingen. In het streven naar het aanbieden van duidelijke informatie en het verbeteren van de service, publiceert WayToStay, zonder tussenkomst, beoordelingen van klanten op de website. Positieve beoordelingen, maar ook zaken die beter kunnen, staan direct online zodra de klant op de verzendknop klikt.

Barcelona, 25 januari 2010: “Totale Transparantie” met het online publiceren klantenbeoordelingen

WayToStay controleert en verbetert constant de kwaliteit van zowel de appartementen als de service die gegeven wordt door de eigenaren van het appartement. De klant ontvangt na het verblijf een online evaluatieformulier waarbij men zowel de prestaties van WayToStay beoordeelt als de service die gegeven wordt door de eigenaar.

Op het evaluatieformulier beoordeelt de klant de accommodatie op basis van prijs/kwaliteit verhouding, hygiëne, comfort en check-in/check-out; daarnaast is er ruimte gereserveerd voor opmerkingen. Deze opmerkingen werden voorheen achter de schermen gebruikt; ze werden doorgeven aan de eigenaar van het appartement of gebruikt voor het wijzigen van de informatie op de website.

Echter, het meest interessante aan deze beoordelingen is dat het mensen helpt de juiste keuze te maken bij het zoeken naar een appartement.

Michael Salverda, marketingdirecteur van WayToStay:
“Klanten willen niet van ons horen hoe fantastisch een appartement is; zij willen dit horen van de mensen die er geweest zijn. Omdat klanten vaak verschillen in hun wensen ten aanzien van hun accommodaties is het dankzij de beoordelingen eenvoudiger een keuze te maken die aansluit bij ieders specifieke wensen”.

WayToStay verwijdert alleen beoordelingen wanneer er sprake is van grove of beledigende taal of als privacy regels niet in achter worden genomen.

Ronald van der Bijl, medeoprichter van WayToStay, geeft aan zeer tevreden te zijn met de huidige respons van 60% bij het invullen van het evaluatieformulier.
“Onze prioriteit is een volledige tevredenheid van de klant. Ik ben ervan overtuigd dat deze service zeer nuttig is voor onze klanten en voor de eigenaren van de appartementen. Het resultaat is de kwaliteit die men van WayToStay verwacht.”

Over WayToStay.com:
WayToStay is een online bookings agency met een uitgebreide selectie van appartementen voor vakantie of tijdelijke verhuur in de leukste grote steden. De focus ligt op service, prijs/kwaliteit verhouding en een direct boekingssysteem. Elk appartement heeft een compleet ingerichte keuken, voorziet in huiselijk comfort en heeft veelal een balkon of terras.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Ivonne Schippers
ivonne@waytostay.com
PR&Communicatie
www.waytostay.com
020 891 0357



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: