Veel vraag naar SEO en SEA diensten op de Webwinkelvakdagen.



Nu 1 op de 9 “gewone” winkels leeg staat begint ook op straat zeer duidelijk te worden dat de online verkopen stijgen ten koste van de traditonele verkoopkanalen.
Er zijn nog steeds heel mensen die een webshop gaan of willen beginnen. Dat zijn mensen die dit erbij doen maar ook steeds meer webshops ontstaan al dan niet gedwongen, als uitbreiding van een traditionele winkel.

Succesvolle webwinkels onderscheiden zich steeds vaker van de rest door een webwinkel te starten in een niche markt.

Veel bedrijven trekken nieuwe klanten naar hun webwinkel door te adverteren met Google Adwords. Omdat dit door steeds meer bedrijven wordt ingezet als enige marketingmiddel stijgen de kosten voor het adverteren met Google Adwords aanzienlijk.

Google Adwords uitbesteden aan een gespecialiseerde partij verdient zich in de meeste gevallen dan ook snel terug.

Seoshop en OOSEOO Internetmarketing hebben hun samenwerking op Webwinkelvakdagen als zeer succesvol ervaren.

Door de in Google goedvindbare webshops van de Seoshop te combineren met de Google Adwordsbeheerdiensten van OOSEOO Internetmarketing is een bijzonder totaalpakket ontstaan.

Deze samenwerking gaat wat mij betreft in de toekomst zeker een vervolg krijgen aldus Mark Jansen eigenaar van OOSEOO Internetmarketing.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: