Na vacaturesite Intermediair.nl zal nu ook Computable.nl, de website voor professionals in de informatietechnologie, haar top vacatures met behulp van de Toading techniek ontsluiten.


Zowel dit jaar als volgend jaar ontstaan er over het hele jaar genomen 1,1 miljoen vacatures. Het CWI maakte onlangs bekend dat dit aantal in Nederland nog nooit zo hoog is geweest.  Anno 2007 speelt het zoek en sollicitatieproces zich met name online af. Werknemers en werkgevers ontmoeten elkaar steeds vaker via vacaturewebsites, waarbij zoekmachines zoals Google worden gebruikt om de juiste vacature te vinden.

Met behulp van de Toading techniek is het gehele vacatures aanbod van de websites continu toegankelijk via zoekmachines. Actuele vacatures die overeenstemmen met de zoekopdracht worden direct in gesponsorde links aangeboden. Dit versnelt het zoekproces van werknemers, en biedt een extra service voor adverteerders

Sander den Heijer (Sr. Productmanager B2C online recruitment bij VNU Media): “Het effect van Toading heeft zich het afgelopen jaar meer dan bewezen voor het vindbaar maken van de Top- en Spotlightbanen van Intermediair.nl. Het is daarom een logische stap dat we dit ook gaan inzetten voor prominente vacatures van Computable.nl. Door het specifieke karakter van de gegenereerde advertenties komen de vacatures van onze adverteerder zeer goed onder de aandacht en dit werkt sterk conversie verhogend.” Toading stelt bedrijven in staat om dynamisch webcontent te linken aan online advertentie campagnes. Toading genereert automatisch online advertenties voor alle producten en diensten die een website aanbiedt en levert deze advertenties aan de paid per click advertentie diensten van Google, Yahoo! and MSN. bron:VNU