VOL wijzigt naam en imago



Oudewater, 11 april 2008 – De Vereniging Oud Leerlingen van Erkende Hoge Hotelscholen ondergaat momenteel een metamorfose en presenteert tijdens de ALV op 4 juni 2008 de nieuwe naam en huisstijl. Hierbij is bureau HarverPro in de arm genomen voor het ontwerp en de publiciteitscampagne.

 

Tijdens het 75-jarige bestaan in 2007 presenteerde het bestuur van de VOL een beleidsplan dat de basis moest vormen voor nog eens 75 jaar. Voorzitter Wim Dupont vertelt: “De maatschappij om ons heen verandert en is dynamisch. We vonden dat we ons beleid met de wensen en behoeften van de leden en stakeholders dienden te toetsen. Op gebied van promotie wordt de grootste omslag gemaakt en staan we voor een nieuw imago. Een imago van een actieve, energieke kennisgerichte vereniging die meerwaarde aan haar leden biedt. Een must om lid van te zijn of te worden. In dit kader past het voornemen om de naam van VOL te veranderen in iets dat beter aansluit bij deze tijd en het nieuwe imago van de vereniging.”

Behalve een nieuwe naam en huisstijl zullen ook het kwartaalmagazine en de website een totale restyling ondergaan.

 

Communicatie & PR bureau voor de horeca

De VOL heeft HarverPro de opdracht gegeven de komende maanden een aansprekende campagne op te tuigen voor een nieuwe frisse naam en look & feel. HarverPro is een fullservice communicatiebureau met een scherpe focus op Hospitality. Harriet Verhoeven van HarverPro: “Met onze achtergrond en ervaring spreken we dezelfde taal als de andere leden van de VOL. Ons bureau is gespecialiseerd in de horeca en zal de vereniging het komende jaar bij alle communicatie-uitingen (zowel online als offline) ondersteunen.”

 

Nieuwe naam

Op 4 juni 2008 wordt de nieuwe naam en huisstijl bekend gemaakt tijdens de Algemene Leden Vergadering in Golden Tulip Loosdrecht. Daarna zal er een campagne opgestart worden richting de bestaande en toekomstige leden.

 

Over de VOL

De VOL is de Vereniging van Afgestudeerden van Erkende Hoge Hotelscholen. De circa 1.250 leden en donateurs bekleden managementfuncties in de (internationale) horeca en aanverwante bedrijfstakken, zoals de cateringsector, congresorganisaties, toerisme, (horeca-)toeleveranciers, (gezondheidszorg-)instellingen en zakelijke dienstverlening.

 

(Niet voor publicatie)

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:

HarverPro Creatieve Communicatie & PR

Harriet Verhoeven

Tel: +31 348 – 560 731

E-mail Harriet@HarverPro.nl



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: