Volkswagen Bedrijfswagens zet GPS-tracking in voor nieuwe actiesite



Een klassieke Volkswagen Transporter T2 kan momenteel online worden gevolgd. Deze T2 is door Volkswagen Bedrijfswagens voor de actie omgebouwd tot hotdog-uitgiftepunt en zal tot en met 6 november gratis hotdogs uitdelen.

Concept, creatie, productie en hosting van de actiesite zijn verzorgd door Bureau Berg in opdracht van Volkswagen Bedrijfswagens. De site is onderdeel van de Vriendenprijs Wekencampagne, waarmee de aandacht wordt gevestigd op een groot aantal aantrekkelijke aanbiedingen van Volkswagen Bedrijfswagens.

De gratis hotdogs zullen worden uitgedeeld op bouwplaatsen, industrieterreinen en andere plekken waar hard wordt gewerkt. Het is tevens mogelijk om in te schrijven voor een e-mail alert: zodra de bus binnen tien kilometer van de door de gebruiker opgegeven postcode komt, krijgt diegene automatisch bericht. Een speciale kalender op de website geeft aan waar de Hotdogbus tijdens de actieperiode zijn opwachting maakt. Een 'Vriendenspoor' toont de locaties die al zijn bezocht. Foto's van de bus op de bezochte plaatsen, bieden een mooie sfeerimpressie.
Volkswagen Bedrijfswagens Vriendenprijs Weken 2010
Volkswagen Bedrijfswagens Vriendenprijs Weken 2010 foto 2

Informatie campagne: www.vriendenprijsweken.nl
Informatie Bureau Berg: www.bureauberg.nl

Website: http://www.vriendenprijsweken.nl

Bron: EMEA Persberichten



, , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: