Wannahaves vanaf januari 2010 op de televisie in het Midden-Oosten



Wannahaves vanaf januari 2010 op de televisie in het Midden-Oosten

Nederlands televisieformat op MBC Action

Hilversum, 2 december 2009

Het televisieformat Wannahaves verschijnt binnenkort ook in het Midden-Oosten op televisie. Zender MBC Action gaat het programma vanaf eind januari 2010 in negen landen uitzenden met een potentieel kijkersbereik van 30 miljoen. Tevens gaat Wannahaves in het Midden-Oosten een samenwerking aan met Virgin, waardoor de megastores een speciale Wannahaves hoek krijgen met producten uit het televisieformat. Wannahaves, dat zich richt op de jonge moderne man tussen de 18 en 34 jaar, focust zich momenteel op het internationaal uitrollen van zijn concept. Niet alleen middels TV maar ook via internet (live in 44 landen en in 8 verschillende talen). Voor meer informatie zie www.wannahaves.com

Wannahaves op televisie in het Midden-Oosten
Wannahaves verschijnt in het Midden-Oosten op televisie. Televisiezender MBC Action gaat het Nederlandse televisieformat vanaf eind januari in negen landen uitzenden: de Verenigde Arabisch Emiraten, Saoedi-Arabië, Bahrein, Katar, Oman, Jordanië, Libanon, Egypte en Koeweit. Wannahaves wordt in hetzelfde timeslot geplaatst als Top Gear en heeft hiermee een potentieel kijkersbereik van 30 miljoen. Het televisieprogramma zal bestaan uit 13 wekelijkse afleveringen van een uur en wordt in het Engels gepresenteerd en Arabisch ondertiteld. Voor deze samenwerking met MBC Action heeft Wannahaves een kantoor geopend in ´Media City‘ te Dubai.

Richard de Booij, algemeen directeur van Wannahaves: “We zijn verheugd dat een groot publiek in het Midden-Oosten binnenkort kan kennismaken met Wannahaves op televisie. Na de succesvolle herintroductie van het televisieprogramma bij RTL 7 dit najaar, zetten we serieuze stappen om het concept internationaal uit te rollen. Inmiddels heeft ook de Marokkaanse zender 2M zijn interesse uitgesproken voor een reeks afleveringen!”

Partnership Virgin Megastores
Naast het televisieprogramma verschijnt Wannahaves in het Midden-Oosten ook in de winkel. Wannahaves is een partnership aangegaan met Virgin om het concept ook te ontsluiten naar de winkelvloer van dit muziek en entertainmentconcern. De 13 megastores van Virgin in het Midden-Oosten worden ingericht met een speciale Wannahaves hoek met producten, hoofdzakelijk elektronica, die te zien zijn in de televisie-uitzendingen op MBC Action.

Over Wannahaves
Wannahaves is in 2000 opgericht als vernieuwend multimediaal concept bestaande uit een televisieprogramma, een webshop en een magazine. Na een televisiebreak van vier jaar, waarin Wannahaves de focus heeft gelegd op het internationale uitrollen van het internet platform, is het programma weer op de Nederlandse televisie te zien op RTL 7. Inmiddels is de website uitgegroeid tot een online video portal in 8 talen met ruim 800.000 unieke bezoekers per maand. Voor meer informatie zie http://corporate.wannahaves.com

- EINDE PERSBERICHT-

Noot voor de redactie (niet voor publicatie)

Voor meer informatie:
Wannahaves
Contactpersoon: Richard de Booij
Tel: 035-7121711
E-mail: richard@wannahaves.com

Smith Communicatie
Contactpersoon: Nicky Bredemeijer van Putten
Tel: 070-3614004
E-mail:nbredemeijer@smith-communicatie.nl

Website: http://corporate.wannahaves.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: