Wat zegt jou ondergoed over de recessie?



Wel mensen, geloof het of niet, het soort ondergoed dat jij draagt geeft een indicatie of de recessie al over is of niet.

Volgens Granit Nikq die eigenaar is van Easyunderwear.nl is heren ondergoed altijd stabiel kwa verkopen. Zodra er een recessie is geven mannen minder uit of wachten veel langer met de aanschaf van nieuw ondergoed.

Wat opmerkelijk nieuws is volgens Granit, is dat zodra er moeilijke economische tijden aanbreken de naamloze merken groeien kwa aantallen en de A-merken minder verkocht worden.

Wat voor gevolgen had de economische crisis voor Easyunderwear.nl?

Hoewel mannen langer wachten of minder uitgeven aan ondergoed hebben zij toch nieuw en fris ondergoed nodig. Wat ons opviel is dat mannen bijvoorbeeld minder stuks kochten. Dus in plaats van 8 of 10 boxershorts in één keer te kopen per half jaar, kochten ze er 2 of 4 per kwartaal. Andere mannen sloegen hun kans in de sale periode en kochten meteen in voor een jaar tegen 30% korting.

Wat zijn de vooruitzichten?

We gaan de goede kant op. We merken dat de economie weer aantrekt en mannen meer uitgeven aan kwaliteitsondergoed en ook meer aantallen kopen. Net zoals de economie heeft het up en downs maar de stabiliteit die voorheen in de verkoop van heren ondergoed normaal was komt weer terug.

Meer informatie:
g.nikq@easyunderwear.nl

Website: http://www.easyunderwear.nl/ondergoed-heren.html

Bron: EMEA Persberichten



, , , , , , , , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: