(EMEA Persberichten) Inwoners van Leeuwarden werden vanmiddag verrast door een wekkerconcert uit Den Haag. De actie in de Friese hoofdstad is een knipoog naar Leeuwarden Marketing die het afgelopen jaar zes maanden lang een promotionele tram door de Hofstad liet rijden. De Leeuwardenaren worden nu op hun beurt wakker geschud door maar liefst 100 ´Slaap in Den Haag‘˜ wekkers in het centrum van Leeuwarden.

Een goed voorbeeld doet volgen. Dat inwoners van Den Haag worden verleid voor een bezoek aan Leeuwarden kan natuurlijk ook de andere kant op werken en dus promoot de ludieke actie in Leeuwarden een weekendje Den Haag via de website www.slaapindenhaag.nl.

Dat Den Haag meer is dan een stad waar de politiek zetelt, is volgens de promotieorganisatie van de stad, Den Haag Marketing, nog onvoldoende bekend. Directeur Anja Overhoff licht de actie toe: à¢â‚¬Å“Het is tijd voor mensen in heel Nederland om te ontdekken wat Den Haag bezoekers te bieden heeft. En dat à©à©n dag Den Haag simpelweg niet genoeg is om de stad achter de duinen optimaal te beleven met alle restaurants en terrassen in combinatie met culturele tentoonstellingen, uiteenlopende evenementen en een shopwalhalla in de Haagse binnenstadà¢â‚¬. De website slaapindenhaag.nl heeft het hele jaar door interessante en voordelige arrangementen voor bezoekers in petto.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular