DO IT VINO; SMAAKMAKEND SOCIAL OP DE BEURS VAN PERSWIJN 17 & 18 APRIL IN SHOWKAS DE ARENDSHOEVE TE AALSMEERDERBRUG.



(Persbericht) Eigenzinnig zijn ze zeker te noemen, de mensen achter Do It Vino. Het Social Media concept DO IT slaat goed aan bij diverse Horeca ondernemers. Belevingen en momenten van bezoekers op de door hen georganiseerde evenementen worden direct op Facebook en Twitter gedeeld met de DO IT fans.

DO IT Pink, Green en Red wordt geschonken in het bekende Hard Rock café Amsterdam op het Max Euweplein. Zij schenken DO IT op evenementen. partijen en bijeenkomsten voor het goede doel. Creatief en onderscheidend is een synoniem voor party cateraar Absolute Delicious uit Amsterdam Noord. Deze veel gevraagde en graag geziene alleskunner verwent zijn gasten daarbij graag met deze wijn lijn.

De Wijnbeleving DO IT wordt officieel gelanceerd op de wijn beurs Kleine importeurs Grootse wijnen. Maandag 18 april geeft DO IT de bezoekers van de proeverij een muzikaal intermezzo cadeau, uitgevoerd door de Blonde Beats; een uit 5 blonde dames bestaande a capella groep.

Do It Vino; Moderne en exclusieve wijnen uit Midden-Europa

Voor de nieuwsgierige wijnliefhebber heeft Do It Vino op de beurs een aantal Oostenrijkse en Moravische noviteiten onder zowel kurk, als schroefdop weten te vangen. Oostenrijk is door Do It Vino uitstekend vertegenwoordigt met een aantal verrassende wijnen uit het Weinviertel, de Wachau en het Kremstal. De bekende Welschrieling , Gruner Veltliner en Riesling staan uiteraard op de proeftafel. Onder de diverse rode proefwijnen is ook de nog niet zo bekend staande biologische Rosler bij te Do It Vino te ervaren.

Producent Ernst Kellner uit het Oostenrijkse Pulkau is op beide beursdagen bij de proeftafel te vinden om de geïnteresseerde bezoeker van informatie en uitleg te voorzien.

Moravië, de mooiste wijnstreek van Tsjechië, kent een aantal zeer innovatieve wijnmakers. Op de tafel presenteren wij wijn van het hypermoderne Sonberk en Mikrosvi, met wijn afkomstig van hun door Unesco beschermde wijngaarden. Deze producenten behoren daadwerkelijk tot het topsegment van de Moravische wijnmakers.

Do It Vino is de exclusieve salespartner van Vinice voor de Tsjechische wijnen in het B2B segment. Op maandag 18 april zal Vinice de geïnteresseerde bezoeker voorzien van interessante achtergrondinformatie over deze unieke Moravische topwijnen en hun makers.

Rebecca Kanne van Dare2be informeert gedurende de 2 beursdagen de ondernemer over het toepassen van het Social media concept DO IT voor hun bedrijf.

Voor meer informatie: Do It Vino, Ed. Mangel mobiel +31653322627

websites:
http://do-it2.nl/
http://doitvino.com/
http://www.dare2be.eu/



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: