´Liken‘ voor Serious Request



(Persbericht) Facebook-actie voor actie Rode Kruis en 3FM

Dealwebsite brandsonsale.nl is een Facebook-actie gestart waarbij het per ´Like‘ € 0,10 doneert aan Serious Request 2011. Vanaf woensdag 7 december kan iedereen op ´Vind ik leuk‘ klikken op de pagina om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de oorlogsmoeders, het thema van 3FM Serious Request voor dit jaar.

Brandsonsale.nl is enthousiast over het jaarlijks terugkerende Glazen Huis van 3FM en wilde de actie steunen, maar wel op een originele manier. Uiteindelijk bedacht het de Facebook-actie waarbij mensen zelf bepalen hoeveel de dealwebsite voor merkkleding gaat doneren. Via facebook.com/brandsonsale.nl kunnen mensen vanaf woensdag 7 december ´Liken‘. “We hopen dat zoveel mogelijk mensen ons leuk gaan vinden zodat het te doneren bedrag zo hoog mogelijk wordt”, vertelt woordvoerder Sven Jonker.

Primeur
Dit is de eerste keer dat mensen door een Facebook-pagina leuk te vinden automatisch geld laten doneren aan 3FM Serious Request, een heuse primeur. Het gaat brandsonsale.nl echter voornamelijk om het steunen van de actie. Jonker ziet deze actie dan ook niet als een puur commerciële stunt: “We gingen sowieso al geld doneren aan Serious Request, maar een dergelijke actie als deze hieraan koppelen maakt het net wat leuker en interessanter!”

Modedeals voor goede doel
De dealwebsite brandsonsale.nl is een klein half jaar live en wil merkkleding voor iedereen bereikbaar maken, een missie die aangeeft dat het bedrijf ook begaan is met de minderbedeelden. Deze actie voor het jaarlijks terugkerende 3FM Serious Request past dus perfect bij de waarden van de onderneming. Tijdens de week waarin de 3 DJ‘s van 3FM zich laten opsluiten zal een team van brandsonsale.nl de cheque met het uiteindelijk te doneren bedrag afleveren aan het Glazen Huis in Leiden.



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: