Stoffig bierviltje wordt dynamisch reclameobject



-Essen 23 juni 2011-
Omnisense Communicatie maakt met het Infoviltje een einde aan het bierviltje zoals we dat nu kennen.

Essen, 23 jni 2011 -- Met de toevoeging van een dynamische qr-code op een anders zo gewoon viltje is het mogelijk diverse relevante informatie aan de horecagast te presenteren. Denk hierbij aan het menu van de dag, de wijnkaart een korte bedrijfsvideo of een uitnodiging in te schrijven op de nieuwsbrief. Het bierviltje was tot nu toe beperkt als informatiedrager. Met de qr-code is die beperking opgeheven. Na een paar weken proefdraaien en vele enthousiaste reacties wordt het Infoviltje nu officieel gepresenteerd.

Het Infoviltje® ligt letterlijk en figuurlijk dicht bij de gasten, die vroeg of laat aandacht hebben voor de daarop geplaatste informatie. Het Infoviltje® leent zich uitstekend voor zeer verrassende en tot de verbeelding sprekende uitingen. Mensen zijn nieuwsgierig en scannen met hun smartphone de qr-code om vervolgens een verrassende boodschap te zien. Met het Infoviltje® bepaalt de horeca-uitbater zelf wat hij aan zijn gasten vertelt, of hij biedt de (advertentie)ruimte op zijn viltjes aan bij andere adverteerders die bij zijn gasten in beeld willen komen.

Waarom een QR-code?

Met de opkomst van de smartphone en smartpads is de QR Code als communicatietool aan een spectaculaire opmars begonnen. De verwachting is dat er in de Beneluxnog dit jaar 8 miljoen z.g. slimme telefoons zijn waarmee de qr code gelezen kan worden.

Frans Hendrikx van Omnisense Communicatie: "Met deze toepassingen is het Infoviltje® niet alleen modern en eigentijds, het brengt meer dynamiek in de zaak en zorgt voor aanstuurbaar voordeel. Voor de horeca-uitbater en de gasten".

De informatie ´achter‘ de qr-code is door Omnisense op elk moment aan te passen, zodat de boodschap steeds vernieuwt. Uiteindelijk bepaalt de uitbater zelf wat hij zijn gasten laat ontdekken. 'Verhuren' aan anderen is ook mogelijk.

Meer informatie over qr-codegebruik is te vinden op http://www.qr-event.be/ of http://infoviltje.be

*QR Code is een gedeponeerde handelsnaam van Denso Industries

Noot voor redacties:

Contact: fransHendrikx@omnisense.nl
Nieuwstraat 83 bus 2
2910 Essen

Website: http://infoviltje.be

Bron: EMEA Persberichten



, , , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: