Door een storing in het centrale systeem dat IP-nummers uitgeeft,
hebben klanten van @ Home sinds donderdag problemen met hun
internetverbinding ondervonden. Deze storing is afgelopen vrijdag
verholpen. Door naijleffecten is het mogelijk dat enkele duizenden
klanten alsnog last ondervinden. 

 
@ Home beperkt de overlast zoveel mogelijk door pro actief verbindingen
die uitvallen te herstellen. Om dit efficiënt te kunnen doen, vragen
wij onze @ Home internetklanten het modem niet uit te schakelen en de
instellingen ongewijzigd te laten.  
 
Wanneer een verbinding desondanks uitvalt, is die meestal binnen 8 uur
weer hersteld, zonder dat de klant daar iets voor hoeft te doen.
Klanten wordt daarom gevraagd het @ Home service nummer (0900 - 8112)
pas te bellen als 8 uur na verbreking van de verbinding, deze niet weer
on-line is. Klanten die al langer geen verbinding hebben, vragen wij
juist wel contact op te nemen.  
   
Essent Kabelcom is een belangrijke speler in de Nederlandse 
kabelbranche. Het bedrijf is actief op het gebied van data- en
telecommunicatie, radio, tv en internet, zowel voor de consument als
het bedrijfsleven. We hebben een dagelijks bereik van zo'n 5 miljoen
mensen in Noord-, Oost- en Zuid-Nederland via 1,7 miljoen
kabelaansluitingen en zijn het tweede kabelbedrijf in Nederland. 
Essent Kabelcom is een 100 % dochter van Essent N.V., marktleider in de
Nederlandse energiemarkt en actief in de gehele energieketen: van
productie tot verkoop aan eindverbruikers. De jaaromzet van Essent NV
bedroeg in 2003 ruim  7,1  miljard euro. Bij Essent werken
12.000 mensen. Nadere informatie: www.essentkabel.com  

Bron: ESSENT NV

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular