Uniserv “post” softwaremodule biedt innovatieve validatie van internationale adressen



(Persbericht) Nuremberg/Pforzheim, 7 december 2011 Uniserv, de grootste Europese leverancier van oplossingen voor datakwaliteit, komt met een innovatie op het gebied van de validatie van postadressen. Met de Uniserv softwaremodule “post” kunnen postadressen al meteen bij invoeren worden gevalideerd óók Braziliaanse, Russische, Japanse en Chinese adressen. Correcte adressen zijn van groot belang, bijvoorbeeld voor een efficiënt gebruik van een CRM-systeem in een internationale business-to-business-omgeving. Uniserv “post” is vanaf vandaag ook in Nederland leverbaar.

Klanten kunnen de module “post” op hun eigen computersysteem installeren (on-premise) of het als een SaaS-dienst afnemen. Voor de standaard CRM-systemen, zoals SAP Business Suite, Microsoft Dynamics CRM, Oracle Siebel CRM, salesforce.com en update.seven, zijn connectors verkrijgbaar om deze postadresvalidatie binnen het pakket te kunnen gebruiken. Voor andere CRM-systemen is een connectie via open interfaces (web service) mogelijk. Daarnaast zijn modules leverbaar voor het vergelijken en samenvoegen van duplicaten en een foutongevoelige zoekfunctie, als nuttige aanvulling op de postadresvalidatie en andere kwaliteitsverbeteringen van internationale contactgegevens.

Uniserv heeft zijn internationaal bruikbaar postvalidatiesysteem uitgebreid met de vier nieuwe landen Brazilië, Rusland, Japan en China. Actuele referentiegegevens met de correcte adresgegevens voor postbezorging vormen de basis. Waar Braziliaanse gegevens bekend ogen vanwege het Latijnse schrift, zijn adressen in het Russische, Japanse en Chinese schrift onleesbaar voor Europese bedrijven en hun werknemers. Dat betekent natuurlijk meer fouten bij het invoeren van dergelijke adressen.

“Ons systeem kan overweg met het gangbare schrift in het specifieke land en met de transcriptie ervan in het Latijnse schrift,” verklaart Roland Pfeiffer, CEO van Uniserv. “Daardoor kunnen adressen in beide vormen worden gevalideerd, en in de meeste gevallen met automatische foutcorrectie. Het systeem kan ook de standaard karakters of lettertekens van het land converteren naar ons alfabet en vice versa. En dat alles direct bij de gegevensinvoer.”

Over Uniserv
Uniserv is de grootste gespecialiseerde aanbieder van Data Quality Solutions in Europa met internationaal toepasbare softwareportfolio en services voor Data Management, dat wil zeggen bewaking van datakwaliteit inclusief data-integratie. Met zijn oplossingen ondersteunt Uniserv zijn klanten bij projecten op het gebied van datakwaliteit en data-integratie, datamigratie en -consolidatie alsmede datasynchronisatie, bijvoorbeeld CRM-toepassingen, eBusiness, Direct en Database Marketing, CDI/MDM-toepassingen, Data Warehousing en Business Intelligence. Met duizenden installaties wereldwijd speelt Uniserv in op de behoefte aan doordachte full-service oplossingen voor alle zakelijke gegevens waarbij rekening wordt gehouden met de volledige levenscyclus van de data. Vanuit het hoofdkantoor in Pforzheim en de vestiging in Parijs zijn ruim 110 medewerkers talrijke gerenommeerde internationale klanten uit uiteenlopende branches van dienst, zoals bijvoorbeeld Allianz, Amazon, Dell, Deutsche Bank, eBay, EDEKA, E.ON, France Telecom, Johnson & Johnson, Lufthansa, Otto, Siemens, Time Warner, TUI en VOLKSWAGEN. Kijk voor meer informatie op www.uniserv.com/nl.

The Communication Force
Anke van de Vliet
Tel. +31 (0)23 - 5656850
ankevdv@communicationforce.com



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: