WebAds introduceert de Road Block



WebAds Interactive Advertising introduceert de Road Block. Deze nieuwe
advertentievorm staat garant voor maximale zichtbaarheid en hoge brand
awareness op internet.

 
Met de Road Block vult één adverteerder alle advertentieposities binnen
één pagina op een website. Deze advertentieposities tonen dezelfde
boodschap van dezelfde adverteerder en biedt dus volledige
exclusiviteit.  
 
WebAds heeft al enkele succesvolle Road Block campagnes geplaatst
binnen haar netwerk. Hieruit blijkt dat niet alleen de impact groot is,
maar ook de respons significant beter.  
Met name high traffic sites, zoals bijvoorbeeld Telegraaf.nl en
Autoweek, lenen zich goed voor de Road Block. Op deze manier bouw je in
korte tijd een groot bereik op.  
   
'We zijn continue bezig met het optimaliseren en verbeteren van de
advertentieproducten op internet. Hierbij kijken we ook naar andere
media. Producten die bijvoorbeeld in de TV branche succesvol zijn,
vertalen wij naar een product dat geschikt is voor internet. Techniek
speelt hier vaak een belangrijke rol bij. ', aldus Tjeerd Kooij,
Managing Partner WebAds.  

Bron: WEBADS INTERACTIVE



Comments are closed.
%d bloggers liken dit: