Webapp om als team altijd je e-mail te beantwoorden wint ICT investerings Award voor het MKB



Dat bedrijven die klantgericht werken meer omzet maken dan bedrijven die dat niet doen, is een bewezen gegeven. Net als het feit dat klanten regelmatig lang of tevergeefs op een antwoord op hun e-mail moeten wachten. Hiernaar zijn talrijke onderzoeken verricht, waaruit blijkt dat 22% - 32% van de e-mail aan klanten niet of te laat wordt beantwoord. Medewerkers willen e-mail wel beantwoorden, maar ingesleten e-mail programma‘s, zoals Outlook en Gmail maken het hen onmogelijk om centraal overzicht te hebben, waardoor bedrijven omzetkansen missen.

 

Met de TeamQ webapp krijgt het hele team grip op e-mail response. Hoe? Publieke mailboxen, zoals info@, sales@, support@ koppel je aan TeamQ. Teamleden volgen vanuit hun persoonlijke actielijst alle centraal inkomende en aan hen toegekende berichten op. Dankzij toegang tot de centrale team-berichten heeft iedereen altijd realtime inzicht in de laatste stand. Berichten blijven in de actielijst staan totdat ze zijn opgevolgd. Handige management rapportage maakt de reactietijd inzichtelijk.

 

Managers die nog meer grip wensen, kunnen per team ook een reactie doelstelling ingeven. Bij overschrijding van die doelstelling notificeert TeamQ de teamleden actief.

 

Service bewuste ondernemingen zoals o.a. B.V. Nimag (importeur van Suzuki) en Backupfactory gebruiken TeamQ op hun helpdesk voor online vragen en weten hiermee een constant hoog service niveau neer te zetten, wat bijdraagt aan meer tevreden klanten. Vanwege het vernieuwende concept heeft TeamQ onlangs de MKB Proof Award ontvangen.

"Bij het bestuderen van de aanpak van TeamQ realiseerde ik me hoe groot de invloed van e-mail programma‘s als Outlook is op onze manier van werken. Terwijl je team zich als groep focust op tevreden klanten, wordt de output van Outlook bepaald door hoe het individu ermee omgaat. Gezamenlijk inzicht is er niet en er is geen controle op prestaties.

Uniek aan de TeamQ-webapp is de waterdichte structuur waarin je team centraal, altijd en snel e-mail van klanten beantwoordt, waarmee presteren op dit lastig te grijpen onderdeel voor iedereen mogelijk wordt. Dat maakt TeamQ MKB Proof. Een ICT investering met direct effect." - Raymond Luijbregts, hoofdredacteur Baaz Magazine en WINMAG Pro.



, , , , ,

Comments are closed.
%d bloggers liken dit: